Metro, krizde ’günlük anlaşma’ya geçti

Güncelleme Tarihi:

Metro, krizde ’günlük anlaşma’ya geçti
Oluşturulma Tarihi: Şubat 08, 2009 00:00

KRİZ döneminde fiyatların geri gideceğini ön gördükleri için yıllık anlaşmalardan ziyade günlük anlaşmalara yöneldiklerini ifade eden Metro Toptancı Market Türkiye Genel Müdürü Hakan Ergin, müşterilerin zorda kalmamaları için ürünleri her zaman en ucuz fiyata sunduklarını belirtti. Hakan Ergin, özellikle otel ve restoranların yıllık anlaşma yapma alışkanlıklarının krizle birlikte sarsıldığını dile getirerek, şöyle konuştu: "Bütün dünyada anlaşmalar yıllıktan aylığa, hatta günlüğe döndü. Günlük alım yapan firmalar fiyat rekabetinden daha fazla yararlanabilecek. Biz dünyadaki trendler yönünde müşterilerimizi bilgilendirmeye gayret ediyoruz. Günlük alımlar daha cazip hale gelecek . Otel ve restoranlar ı yıllık anlaşma yapmanın sıkıntısından kurtarmak istiyoruz. İstedikleri ürünleri her zaman en ucuz fiyatlarla sunmaya gayret ediyoruz."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!