McDonald's: Biz yine de iyimseriz

Güncelleme Tarihi:

McDonalds: Biz yine de iyimseriz
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 12, 2001 00:00


Emre ÖZPEYNİRCİ
Haberin Devamı

McDonald's Türkiye Genel Müdürü Peter Rodwell, ‘‘Yaşanan krize rağmen biz iyimseriz. Yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Kriz dönemini uzun vadeli yatırım için fırsat görüyoruz’’ dedi. McDonald's ‘krizde biraz mutlu olun’ sloganıyla fiyatlarını yüzde 50 indirdi.

Fast food devi McDonald's'ın Türkiye Genel Müdürü Peter Rodwell, Türkiye'de yaşanan ekonomik krize rağmen iyimserliklerini koruduklarını söyledi. Rodwell, ‘‘Türkiye'deki ekonominin gidişatı ve geleceği hakkında son derece iyimseriz. Bundan dolayı Türkiye'deki bütün yatırımlarımıza sadığız ve devam ediyoruz. Türkiye'nin bizim için büyük bir potansiyel olduğuna inanıyoruz’’ dedi.

Rodwell, McDonald's Amerika'da bulunan genel merkezinin krizlere alışık olduğunu belirterek, ‘‘Kriz açısından Güney Amerika ülkeleri McDonald's için çok büyük bir tecrübe oluşturuyor. Bu yüzden Türkiye'deki kriz dönemini uzun vadeli yatırım açısından uygun bir zaman olarak yorumluyor’’dedi. Rodwell, Türkiye'nin yatırım yapmak için harkulade bir ülke olduğunu söyledi.

McDonald's, Türkiye'de yaşanan ekonomik krizde bunalanları ‘en azından biraz mutlu etmek’ felsefesiyle en fazla satan ürünlerinde yüzde 50 indirim yaptı. McDonald's'ın başlattığı bu uygulama ile 1 milyon 800 bin liraya satılan Big Mac ve Mac Chicken'ın fiyatı 950 bin liraya indi.

McDonald's Türkiye Genel Müdürü Peter Rodwell, yaşanan krizlerden sonra 2001 yılına ilişkin planlarını yeniden gözden geçirdiklerini ifade ederek, sonuçta yüzde 50'ye varan indirimler içeren yeni bir program uygulamaya karar verdiklerini belirtti. Promosyonun oluşma sebebinin tamamen kriz olduğunu ifade eden Rodwell, ‘‘Kriz dönemleri ekonomide zor zamanlar oluşturuyor ve bu zor zamanların yansıması direkt olarak bireyler üzerinde oluyor. Biz de kişisel zorluklar içerisinde de olsalar vatandaşların hayatlarında küçük bir rol oynayıp daha fazla hayattan zevk almalarını ve mutlu olmalarını sağlayabilmeyi düşündük’’ dedi.

KRİZDE AVANTAJLIYDIK

McDonald's olarak krizdeki avantajlarının ürünlerinin yüzde 98'inin Türkiye'de üretilmesi olarak gösteren Rodwell şöyle konuştu:

‘‘Biz bunun avantajını kriz dönemlerinde yaşadık. Başlattığımız promosyonu da üreticilerimiz ve işletmecilerimizle birlikte kararlaştırarak bir takım içinde gerçekleştirdik. Bu zor günleri şirketlerin yatırım yapması için en uygun dönem olarak görüyorum. Bu günlerde yapılan yatırımların değeri çok daha büyük olacak ve gelecekte büyük bir değer olarak geri dönecektir. Yeni promosyonumuz tamamen bir yatırımdır. Biz bu yatırımı yaparken müşterilerimiz içinde özel bir şey yaratmak istedik.’’

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!