‘Markalar Konferansı’ İstanbul’da başladı

Güncelleme Tarihi:

‘Markalar Konferansı’ İstanbul’da başladı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 30, 2014 01:37

SÜRDÜRÜLEBİLİR Markalar konferansı serisinin İstanbul ayağı, 28-29 Mayıs tarihlerinde başladı.

Haberin Devamı

Bu yıl 80’in üzerinde konuşmacı, 40’ı aşan oturumun yer aldığı konferansın ilk gününde markaların değişimi nasıl yönetecekleri konuşuldu. Yeniden Düşün, Yeniden Tasarla, Yeniden Yarat-Reimagine, Redesign, Regenerate olarak belirlenen temanın sürdürülebilir geleceğin kavramları olduğu vurgulandı. Program kapsamında Karadenizli kadınların oluşturduğu korodan Marmaray kazılarında gün yüzüne çıkan eserlere kadar birçok şey paylaşıldı.

GELECEK MARKALARIN

San Diego, Londra, Rio de Janeiro, Buenos Aires ve İstanbul’da düzenlenen konferansın İstanbul ayağı ikinci yılında global markalar ile Türk markalarını biraraya getirdi. San Diego merkezli Sustainable Brands Platformu’nun kurucusu Koann Vikoren Skrzyniarz ve bu platformun Türkiye ayağı olan Sürdürülebilirlik Akademisi Yönetim Kurulu Üyesi Semra Sevinç yaptı. Koann Vikoren Skrzyniarz “Geleceğin markalarının gelecekte nasıl başarılı olacaklarını tartışıyoruz” dedi. Sürdürülebilirlik Akademisi Yönetim Kurulu Üyesi Semra Sevinç, “Markalar yol haritalarını belirleyecekler” dedi.

SPONSORLAR DESTEKLEDİ

Sustainable Brands Istanbul 2014’ün Platin Sponsorları arasında BASF Türkiye ve Unilever Türkiye bulunuyor. Konferansın Gümüş Sponsorları Prefabrik Yapı A.Ş ve Schneider Electric, İletişim Sponsoru Vodafone, Bronz Sponsorları ise 3M, Avon, Roche, ve TAV Havalimanları. Brandage, Cnbc-e, Global Sustain, Hürriyet, National Geographic, Radikal ve Radyo Voyage gibi kuruluşlar da konferansı destekleyen kurumlar arasında yer alıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!