2 milyon sterlinlik tanıtım atağı

Güncelleme Tarihi:

2 milyon sterlinlik tanıtım atağı
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 03, 2014 11:09

ARMONDİ Tekstil’in sahibi Cafer Mahiroğlu, 2007’de İngiltere’de krize giren kadın giyim markası Select’i alarak büyük sükse yapmıştı.

Haberin Devamı

Turquality desteği de alan Mahiroğlu, halen İngiltere’nin her bölgesine yayılmış 200 mağazaya sahip Select için, ülke genelinde internet başta olmak üzere, bin 500 otobüs ile billboardun yanısıra, Sun gazetesinde yer alan tanıtımlarla sektördeki devlerin karşısına çıktı. Reklam ve tanıtım için 2 milyon sterlinlik kampanya başlattıklarını belirten Mahiroğlu, “Katalog çekimlerini de İstanbul’da yaptık. Hem markamızı hem Türkiye’yi tanıtıyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!