E-ticarette deneyim mağazası dönemi

Güncelleme Tarihi:

E-ticarette deneyim mağazası dönemi
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 11, 2017 09:30

E-ticaret markalarının giderek artan kaliteli müşteri deneyimi projeleri, müşteri hizmet hattı uygulamaları yanında iyileşen teslimat koşulları da online sitelerde satış oranlarını olumlu etkiliyor.

Haberin Devamı

E-ticaret siteleri ve online uygulamaların önlenemez yükselişi devam ediyor. E-ticaret satışlarının artan hacmiyle dijital dönüşüm süreçlerinin kullanılmaya başlanması pek çok online platformun müşteri sadakatini artırması ile sonuçlanıyor

Fiziksel mağazalar ile müşteri deneyiminin artırılması planlanıyor

Çeşitli sadakat projeleri, kampanya, fırsat ve indirimlerle müşteri sayısını artırmaya çalışan online siteler, fiziksel mağazaların tahtını sallamaya devam ediyor. Dijital vizyona sahip olan yönetim şekli ve çeşitli stratejilerle birlikte e-ticaret dönüşüm oranlarının üst seviyeye çıkarılması hedefleniyor. Pek çok kanaldan müşterileri ile buluşan e-ticaret mağazaları sosyal medya hesaplarını da güncel ve etkili bir şekilde kullanarak takipçi sayısını da önemli ölçüde artırıyor. Müşteri deneyimini geliştirmeye yönelik çalışmalarını artıran markalar online sitelerinin yanında fiziksel mağazalar açarak müşterilerinin daha etkili bir alışveriş deneyimi elde etmelerini planlıyor. Özel ürünlerini fiziksel mağazalarında sergilemeyi planlayan e-ticaret şirketleri böylece üst seviyede bir müşteri deneyimi sunmayı hedefliyor.

Haberin Devamı

Hızlı teslimat süreçleri yeni deneyimler vadediyor

Lojistik alanında da birçok yeniliğe imza atmayı planlayan online mağazalar aynı gün teslimat veya kargo şirketine anında iade gibi yöntemlerle müşterilerine daha cazip koşullarda hizmet vermeyi öngörüyor. E-ticaretin en handikaplı kısımlarından biri olan teslimat süreçlerinde yapılacak olan hızlandırmaların ve iyileştirmelerin sektörü oldukça hareketlendireceği tahmin ediliyor. Online alışverişlerdeki iade sorununu azaltacak olan yöntemler arasında kargo şirketinin kapıda beklemesi ve müşterinin ürünü deneyip iade etmek isterse anında kargo görevlisine ürünü iade etmesi gibi pratik yöntemler bulunuyor.

Sanal gözlüklerle alışveriş yapmak hayal olmaktan çıkıyor

Bunun yanında sanal alışveriş uygulamalarına da yatırım yapan e-ticaret şirketleri özel üç boyutlu gözlükler aracılığıyla alışveriş deneyimine farklı bir boyut kazandırmayı hedefliyor. Bu gözlüklerle birlikte kullanıcıların alışveriş geçmişini görüntülemek mümkün hale gelirken, sanal mağaza içerisinde tur atabilmek ise kullanıcıların daha doğru tercihler yapmasını ve iyi bir alışveriş deneyimi yakalamasına yardımcı olan etkenler olacağa benziyor. Mobil uygulamaların hızlı adaptasyonu ile de önümüzdeki yıllarda e-ticaret sektör hacminin dünya standartlarına çıkarılması hedefleniyor.

BAKMADAN GEÇME!