İstanbul ShoppingFest için simitçi, taksici herkes organize olacak

Güncelleme Tarihi:

İstanbul ShoppingFest için simitçi, taksici herkes organize olacak
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 15, 2014 01:55

İSTANBUL, bu yıl 7-29 Haziran arasında düzenlenecek düzenlenecek uluslararası alışveriş festivalinde (shopping fest), 10 milyar TL ciro, 1.1 milyon turist hedefi koydu.

Haberin Devamı

İSTANBUL ShoppingFest bu yıl, İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar’ın ‘icra kurulu başkanlığında’ 7-29 Haziran tarihleri arasında gerçekleşecek. Geçen yıl 958 bin ziyaretçi, 8.2 milyar lira ciro yaptığı belirtilen İstanbul ShoppingFest’te bu yıl hedef 10 milyar lira ciroyu ve 1.1 milyon turist sayısını aşmak. İTO Başkanı İbrahim Çağlar, “Bu organizasyon önceki yılarda alışveriş merkezleri ve perakendeciler ağırlık bir bir organizasyondu. Oysa dünyadaki örneklerde bütün şehir sürece katılır. Biz de bu yıl, simitçiden, taksiciye, hamamcıya kadar herkesin aktif katılımın sağlıyoruz. Biz de daha önce sadece mali katkı verdiğimiz bu organizasyonda liderliği üstlendik” dedi.

İstanbul ShoppingFest için simitçi, taksici herkes organize olacak



BÜTÇE SINIRSIZ

Haberin Devamı

Bu yıl ki organizasyon bütçesinin sorulması üzerine de Başkan Çağlar, “Aslında bütçe sınırsız. Çünkü öyle güzel öneriler geliyor ki biz onu bütçemiz yok ya da yetersiz diye yapmamazlık edemeyiz. Birsponsor bulup hayata geçiririz. O nedenle aslında bütçe organizasyon bittiğinde ortaya çıkacak” diye konuştu.

BÜTÜN YOLLAR İSTANBUL’A ÇIKAR

Tarihi bir söz olan “bütün yollar Roma’ya çıkar” şeklindeki sözün aslında Roma İmparatorluğu’nun başkanti olan İstanbul için söylenmiş olduğunu anlatan İTO Başkanı İbrahim Çağlar, “8.500 yıllık tarihi olan bir kentteyiz. ShoppingFest de bu tarihi kentin tanıtımı için önemli bir fırsat. Bu yıl organizasyonrda yenilikler tasarladık ve kentimizin daha çok kazanması için elimizden geleni yapacağız. Ne kadar iyi bir organizasyon yaparsak, bu şehrin insanları olarak o kadar dah açok çok kazanırız” diye konuştu.

EFSANE İNDİRİMLER OLACAK

Başkan Çağlar’ın verdiği bilgiye göre; açılış 6 Haziran’da Ortaköy Meydanı’nda, dünyaca ünlü Water Rockets Show ekibinin su gösterisiyle yapıyacak, 7 Haziran’da ise Mall Of İstanbul’da yapılacak açılış gecesinde ‘efsane indirimler’ gerçekleşecek. Birçok marka daha önce yapmadığı kadar indirimi o gece yapacak. Kapanış gününde de ‘efsane indirim’ yapılacak.

TEK TAŞ GÜNÜ BİLE VAR

Haberin Devamı

Bu yıl ilk kez ürün gruplarına göre ‘özel indirim günleri’ de düzenlenecek. Buna göre; 12 Haziran’da mücevher takı sektörü için ‘Altın Günü’, 17 Haziran’da Evini Güzelleştir Günü, 19 Haziran’da Çanta Ayakkabı günü, 24 Haziran’da Kozmetik Günü, 26 Haziran’da Jean Günü düzenlenecek. Festival yetkilileri, ‘Altın Günü’nde Kapalıçarşı’nın gece 22.00’a kadar açık kalacağını ve bütük kuyumcuların ‘tek taş’ yüzükleri aynı fiyattan satacağını kaydettiler.

OSMANBEY’DE WEEKEND

Türkiye’nin en güçlü toptan ticaret ve turizm alışveriş merkezi konumundaki Osmanbey’de de özel bir etkinlik yapılacak. Bu bölgede ilk kez yapılacak ‘OsmanbeyWeekend’ etkinliği ile tüketiciye perakende satışlar yapılabilecek.

Haberin Devamı

THY’den her uçakta bir yolcuya alışveriş çeki

İTO Başkanı İbrahim Çağlar, şu anda THY ile İstanbul ShoppingFest için çok özel bir proje üzerinde çalıştıklarını söyledi. Çağlar, “Festival süresinde İstanbul’a gelecek her uçakta bir yolcu alışveriş çeki kazanacak. Bunun için önceden bir koltuk numarası belirlenecek ve o koltuğa oturan şanslı misafirimizi mutlu edeceğiz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!