İkinci ihalede de ATV logosuna talip çıkmadı

Güncelleme Tarihi:

İkinci ihalede de ATV logosuna talip çıkmadı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 23, 2007 00:00

Sabah Yayıncılık A.Ş’nin de aralarında bulunduğu 8 şirketin Vakıfbank’a olan 4 milyon 127 bin 960 YTL’lik borcu nedeniyle Satel Sabah TV Prodüksiyon A.Ş. adına tescilli "atv" markasının satışı için yapılan ikinci açık arttırma da katılan olmadığı için markanın satışı düştü.

Ankara Adalet Sarayı Mezat Salonu’nda gerçekleştirilen açık arttırmada, "atv" markası, ikinci açık arttırma olduğu için muhammen bedel olan 100 milyon YTL’nin yüzde 40’ı ve icra masraflarıyla birlikte toplam 40 milyon bin 200 YTL’den satışa çıkarıldı.

ATV MARKASININ SATIŞI DÜŞTÜ: Ankara 30. İcra Müdür Yardımcısı Zamile Noyan başkanlığındaki komisyon tarafından dün yapılan açık arttırma, 15 dakika sürdü. Bu süre içerisinde teklif veren olmadığı için markanın satışı düştü. Açık arttırmayı, Türkiye Vakıflar Bankası avukatı ile Satel Sabah TV Prodüksiyon A.Ş’nin avukatı da izledi. Marka, Vakıfbank’ın talep etmesi halinde bir yıl içinde tekrar satışa çıkarılırsa, aynı fiyat üzerinden işlem görecek. Bir yıl içerisinde satışa çıkmayan marka için yeni bir fiyat tespiti yapılacak.

İCRA YOLUNA GİDİLDİ: Vakıfbank, 8 şirketin toplam 4 milyon 127 bin 960 YTL borcu nedeniyle icraya başvurmuştu. Ankara 30. İcra Müdürlüğü’ne yapılan başvuruya itiraz edilmesi üzerine dosya, Ankara 12. İcra Hukuk Mahkemesi’ne gönderilmişti. Mahkeme, "atv" markasının açık arttırmayla satılmasına karar vermiş ve yaklaşık bedelini 100 milyon YTL olarak belirlemişti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!