Hürriyet’in Aile İçi Şiddet kampanyası Kristal Elma getirdi

Güncelleme Tarihi:

Hürriyet’in Aile İçi Şiddet kampanyası Kristal Elma getirdi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 18, 2009 00:00

Türk reklam sektörünün en büyük ödül töreni Kristal Elma, 1.130 eserle 21’inci yılında rekor katılım aldı. Toplam 82 kategoride Kristal Elma Ödülü verilirken, reklamveren özel ödülüne Boyner Holding adına Cem Boyner değer görüldü. Televizyon dalında büyük ödül, Rafineri’nin Hürriyet için yaptığı "Hürriyet Aile İçi Şiddet" kampanyasına verildi.

TÜRK reklam dünyasının ’Oscar’ı olarak kabul edilen "Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması", 21’inci yılında 1.130 eser başvurusuyla rekor bir katılıma imza attı. Toplam 82 kategoride Kristal Elma Ödülü verilirken, reklam veren özel ödülüne Boyner Holding adına Cem Boyner değer görüldü. Televizyon dalında büyük ödül, Rafineri’nin Hürriyet için yaptığı "Hürriyet Aile İçi Şiddet" kampanyasına, basın dalında büyük ödül, Markom Leo Burnett’in Max Factor için yaptığı "False Lash Effect Mascara" reklamına; çok mecralı kampanya dalında büyük ödül ise Grey İstanbul’un Greenpeace için yürüttüğü Greenpeace "Seyfi Solukal" kampanyasına verildi. Basın, televizyon, açıkhava, radyo, sinema, internet, yaratıcı medya kullanımı, çok mecralı kampanya, ortam reklamı ve doğrudan pazarlama dallarındaki 82 farklı kategoride en çok puanı alanlara "Kristal Elma Ödülü" verilirken, yarışmaya başvuran 1.130 eser arasından 2’nci ve 3’üncü olanlar da başarı ödülüne değer görüldü.

Törende konuşan Reklamcılar Derneği Başkanı Yiğit Şardan, elmanın reklamcılık mesleğini meşhur ettiğini ve birçok reklamcının ünlerine ün kattığını söyledi. Elma’nın herkese müşteri ve para kazanma olanağı verdiğini de vurgulayan Şardan, tüm işlerin cömertçe alkışlanması gerektiğini ifade etti. 21. Kristal Elma Ödülleri, önceki akşam Galatasaray Adası’nda yapılan görkemli bir törenle sahiplerini buldu. Her yıl reklam sektörünün neredeyse tamamını bir araya getiren törenin sunuculKutlama niteliğinin yanısıra en önemli sektörel buluşma ortamı olma özelliği de taşıyan gece, DJ performansı, eğlence ve dans dolu Kristal Parti ile devam etti. uğunu bu yıl Bay J ve Geveze yaptı.

Jüri sayısı 50’ye ulaştı

Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması, sektörel yaratıcılık ölçütlerini oluştururken, ajansların tanınırlığını artırarak firmaların ajans seçiminde bir kıstas olarak da dikkat çekiyor. Hem ajanslara hem de reklam verenlere yaratma cesaretinin gelişmesine katkı sağlayan Kristal Elma Ödülleri’nin bu yılki Ana Seçici Kurulu Başkanlığını Hakkı Mısırlıoğlu (Ultra) üstlendi. Ana kurul yanında oluşturulan özel kurullarla toplam jüri sayısı 50’ye ulaştı.
/images/100/0x0/55eaab40f018fbb8f88f22d1


Zarftan çıkan hoş sürpriz

TELEVİZYON
dalında Büyük Ödül’ü açıklamak üzere sahneye çıkan Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı için zarftan çıkan sonuç hoş bir sürpriz oldu. Vuslat Doğan Sabancı, büyük ödülü Hürriyet Gazetesi için ’Hürriyet Aile İçi Şiddet’ kampanyasının reklamını hazırlayan Rafineri’ye verdi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!