Hobby’nin Hintli patronu ABD’den aldığı Namaste’yi Türkiye’den Avrupa’ya açacak

Güncelleme Tarihi:

Hobby’nin Hintli patronu ABD’den aldığı Namaste’yi Türkiye’den Avrupa’ya açacak
Oluşturulma Tarihi: Şubat 20, 2011 00:00

Geçen yıl Hobby Kozmetik’i alarak Türkiye’ye giren Hintli Dabur International, ABD’de aldığı Namaste Kozmetik ürünlerini Türkiye’de üretip Avrupa’ya satacak. Namaste’nin Türklere uygun olmadığını belirten Dabur Internatinol CEO’su Mohit Malhotra, “Namaste, Hobby’nin ABD pazarına giriş kapısı olacak” dedi.

Haberin Devamı

TÜRKİYE’nin 36 yıllık kozmetik markası Hobby’yi satın aldıktan sonra ikinci satın almasını ABD’de gerçekleştiren Hintli perakende devi Dabur, Amerikan markası Namaste’yi Türkiye’de üretip Avrupa’ya satacak. Dabur International’ın CEO’su Mohit Malhotra, Namaste’nin portföyünün ağırlıklı olarak Afrika kökenli tüketicilere yönelik saç bakım ürünlerinden oluştuğunu belirterek, “Bu ürünler Türklere uygun değil ama biz bu ürünleri Hobby’nin tesislerinde üretip buradan Avrupa’ya satacağız” dedi.
Hobby için ABD fırsatı
125 yıllık perakende devi Dabur’un, global bir marka olma stratejisinin bir parçası olarak geçtiğimiz günlerde ABD’de Namaste Kozmetik’i satın aldıklarını belirten Malhotra şöyle konuştu: “Namaste ile ABD dışında Avrupa’da büyümek istiyoruz. Türk Hobby ile de Ortadoğu’da büyümeyi planlıyoruz. Namaste’yi satın almamız Hobby için önemli bir fırsat anlamına geliyor. Namaste Hobby’nin ABD pazarına giriş kapısı olacak.” Ağırlıklı olarak Afrika kökenli tüketicilere saç bakım ürünlerinden oluşan portföyü ile Namaste’nin Türk tükeicilere hitap eden ürünleri olmadığını kaydeden Malhotra, “Ancak Avrupa pazarına bu ürünleri satmak istiyoruz. Çünkü Avrupa’da Afrika kökenli geniş bir tüketici grubu var. Bunun için Hobby’nin Türkiye’deki üretim kapasitesini büyütüp geliştireceğiz. Namaste ürünlerini Türkiye’de üretip Avrupa’ya satacağız” diye konuştu.
2 Türk şirketle görüşüyor
Türkiye’de de hali hazırda 2 kozmetik şirketi ile satın alma görüşmelerini sürdürdüklerini söyleyen Malhotra şunları anlattı: “Geldiğimiz noktada 2 Türk kozmetik şirketi ile yürüttüğümüz görüşmelerimizle ilgili gizlilik anlaşması gereği açıklama yapamıyoruz. Türkiye’ye dönük odaklandığımız bir diğer önemli konu da Hobby’nin yakın zamanda Ortadoğu’da açıklayacağımız yeni ürünleri.”

Haberin Devamı

Anketten adı çıkan  dizi oyuncusu Hobby’in Ortadoğu yüzü oldu

HOBBY markası ile özellikle Ortadoğu pazarında büyümeyi planladıklarını kaydeden Mohit Malhotra şunları anlattı: “Yakın zamanda Hobby’nin bu bölgedeki büyüme planlarını ve tanıtım kampanyasının ayrıntılarını açıklayacağız. Şimdilik söyleyebileceğim Hobby’nin Ortadoğu’daki tanıtımını bir Türk sanatçı yapacak. Hobby’nin Ortadoğu’daki yüzü, 360 derecelik tanıtımını bundan sonra oyuncu Burak Özçivit (Star TV’de oynayan Küçük Sırlar dizisinin başrol oyuncularından) üstlenecek.”

Haberin Devamı

Namaste’de ağırlık organik ürünlerde

AĞIRLIKLI olarak organik maddelerle üretilen Namaste kozmetik ürünleri, Afrika kökenlilerin saç yapısına uygun özellikler taşıyor. Namaste Hint dilinde ‘selamlama’ anlamına gelse de şirket ‘güzelliğe hizmet’ eden anlamında da kullanılıyor. Dabur International CEO’su Mohit Malhotra, yakın zamanda satın aldıkları Hobby’nin de Arapça’da ‘yakışıklı erkek’ anlamına geldiğini söylemişti.

Ortadoğulu ve Kuzey Afrikalı erkekler için ürünler hazır

HOBBY’nin Ortadoğu ve Kuzey Afrika pazarına dönük yeni bir ürün koleksiyonu hazırladığını açıklayan Mohit Malhotra, şu bilgileri verdi: “Bu ürünlerin tanıtım kampanyası için son hazırlıklarımızı tamamlamak üzereyiz. Önümüzdeki günlerde geniş bir tanıtımla Hobby’nin erkeklere dönük bu yepyeni ürünlerini tanıtacağız. Aralarında traş köpüğü, traş sonrası krem ve kolonyaları da var.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!