Erkan Akdemir, 4 büyük kulüple sanal operatörlük öncesinde farklı bir modelle işbirliği başlattıklarını vurgulayarak, “
Fenerbahçe ile
Galatasaray arasında tatlı bir rekabet var. Trabzonspor yarışa geriden başladı ama o da çok iyi gidiyor. Şu anda Fenerbahçe’nin abonesi yaklaşık 50 bine gelmiş durumda. Galatasaray ise 25 bin abone ile onu takip ediyor. Trabzonspor da yeni lansmanı ile 5 bin aboneye ulaşarak arkadan çok hızlı geliyor” diye konuştu.
Tüm kulüplerin kendi pazarlamasını kendilerinin yaptığını, reklamı, hedefi kendilerinin belirlediğini, Avea olarak ise altyapıyı, pazarlama ve müşteri ilişkileri desteğini verdiklerini söyleyen Akdemir, “Sanal operatörlük kulüpler için çok ciddi bir gelir kaynağı. Biz kulüplerle gelir paylaşımı modeli yapıyoruz. Elde edilen gelirleri hem Avea hem kulüpler belirlenmiş bir oranda paylaşıyorlar. Kulüpler için de yeni bir kazanç kapısı oldu ve bu gittikçe artacak.”
Beşiktaş taraftarına KartalCell olacak
AVEA Mobil Sanal Operatörlük öncesi Mobil Telekomünikasyon İşbirliği kapsamında, Türkiye’nin ilk lansmanını 23 Şubat 2009’da Fenerbahçe ile “Fenercell” markası ile gerçekleştirmişti. Ardından 10 Nisan 2009’da Galatasaray ile “GSMobile” lansmanını, 14 Ağustos 2009 tarihinde de Trabzon ile “TrabzonCell” tanıtımını yapan Avea, Ekim ayı içerisinde Beşiktaş Spor Kulübü ile “KartalCell” markası ile bu alanda işbirliğini hayata geçirmeyi hedefliyor.