Çağrı merkezleri yeni başkanını seçti

Güncelleme Tarihi:

Çağrı merkezleri yeni başkanını seçti
Oluşturulma Tarihi: Aralık 28, 2010 10:14

Çağrı merkezi sektörüne yön veren ve sektörün lider kuruluşlarından oluşan Çağrı Merkezleri Derneği, yeni Başkan ve Yönetim Kurulu üyelerini seçti.

Haberin Devamı

Gerçekleştirilen seçim sonucu derneğin Başkanı yeniden Bahadır Pekkan oldu. Yeni Yönetim ve Denetim Kurulu 2013 yılına dek görev yapacak.

Ülkemiz çağrı merkezi sektörünün en önemli organizasyonu olan ve sektöre yön veren Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), geçtiğimiz hafta The Plaza Hotel’de gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısıyla yeni Yönetim ve Denetim Kurulunu seçti. 26 üye kurumun katılımı ile gerçekleştirilen 2. Dönem Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu seçiminde Bahadır Pekkan ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı olurken, Metin Tarakçı, Nil Keskin Keleş ve Levent Burçin Sözütok ise Başkan Yardımcıları olarak seçildi.  Yönetim Kurulu’nun diğer Asıl Üyeleri Aslıhan Tan, Orçun Onat, Ömer Bedri Yoru, Ali Kesan, Erdoğan Hakan Çelik, Yasemin Deniz Saral olurken, Denetim Kurulu Asıl Üyeliklerine ise Mehmet Akgün, Ayşe Pınar Massena, Tuğyan Ünsal seçildi. Tüm katılımcıların kabul ettiği yeni ÇMD Yönetim ve Denetim Kurulu 2013 Şubat ayına kadar görevde olacak.

Haberin Devamı

“Sadece iki yıl içinde sektörün yaklaşık %60’ını temsil edecek güce eriştik.”

Seçim sonuçlarının alınmasının ardından bir açıklama yapan Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Bahadır Pekkan, ÇMD olarak öncelikli hedeflerinin, sektörün sunabileceği katma değerli hizmetleri iş dünyasına, kamuoyuna ve devletin ilgili kurumlarına aktararak, bölgesel gelişime, özel sektöre ve kamuya katkı sağlamak olduğunu belirtti: “Bu hedefleri hayata geçirmek üzere geçtiğimiz 2 yıllık dönemde dernek olarak sektörü temsilen kamu ile çok önemli ilişkiler başlattık. Çok değerli projeler de hayata geçirdiğimiz ilk çalışma dönemimizde, ulusal ve uluslararası birçok platformda yer almayı başardık. Tüm bu çalışmalar sonucu elde edeceğimiz faydalar sektörümüzün geleceği için kuşkusuz büyük bir önem taşımaktadır. Derneği 9 firma ile bir araya gelerek kurmuştuk. Ancak çok hızlı bir şekilde dernek çatısı altında toplanan firma sayısı Aralık 2010 itibariyle 26’yı buldu. Derneğimiz, bugün çağrı merkezi sektörünün yaklaşık %60’ını temsil eder hale geldi. Aramıza yeni katılan her üye bizim temsil gücümüzü artırdı. Geçtiğimiz 2 yıllık dönem içinde görev yapan Yönetim Kurulumuz çalışma komisyonlarının oluşturulmasını ve öncelikli gündemlerimizin hayata geçirilmesini sağladı. Kısa süre içinde gösterilen bu başarı ve verdikleri emek için onlara teşekkür etmek istiyorum.”

Haberin Devamı

“Kamuyla ilişkileri güçlendirmek yeni dönem hedeflerimiz arasında.”

Önümüzdeki dönemin dernek açısından daha yoğun ve aktif geçeceğini vurgulayan ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Bahadır Pekkan, sektörün gelişimi için yapmak istedikleri daha birçok proje ve çalışma olduğunu söyledi. Pekkan sözlerine şöyle devam etti: “Gelecek dönemlerde yeni projelerimizle sektöre katkı sağlamaya devam etmeyi ve tüm sektörlerden yeni üye kazanımlarıyla dernek olarak daha da güçlenmeyi amaçlıyoruz. Sektörün bilgi merkezi olmak üzere araştırmalar yaparak yayınlamak, kamuyla ilişkilerimizi güçlendirmek, sosyal sorumluluk projelerinde yer almak ve sektöre fayda sağlayacak işbirlikleri kurmak gündemimizde yer alacak konulardan sadece bazıları. Aynı zamanda faaliyet alanımıza yönelik politika geliştirilmesi ve düzenlemelerin yapılmasına katkıda bulunulması da hedeflerimiz arasında yer alıyor. Yeni Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu’nun derneğimize ve tüm sektöre hayırlı olmasını diliyorum.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!