Omega Pharma Türkiye Genel Müdürü Murat Fis, “OTC pazarında kilo kontrolü ürünleri konusunda Türkiye’de güven zedelenmiş durumda. Bu güveni tekrar inşa etmek istiyoruz. 3 yılda pazar liderliği ve 50 milyon Euro grup cirosu hedefliyoruz” dedi. Murat Fis, Omega Pharma’nın OTC pazarının en büyük üretilerden olduğunu 2009’da şirket alarak girdikleri Türkiye pazarında da hızlı büyüme yakaladıklarını anlatttı. Murat Fis, kaktüs ve fasulye lifi içeriğiyle 19 ülkede kilo kontrolü ürünü olarak satılan XL>S Medical’in Türkiye’de de satışa sunulduğunu söyledi.
Üç haneli büyürüz
Genel Müdürü Murat Fis, “2010’u yüzde 198 büyümeyle kapattık. Yeni ürünümüzle, 2011’de de üç haneli büyüme yakalarız. 3 yıllık dönemde 150 kişilik yeni istihdam da planlıyoruz. Omega Pharma, Türkiye’deki 2 yıllık geçmişine bakıldığında emekleyen bebek olarak nitelendirilebilir. Ancak bu bebek kısa süre içinde, pazar lideri markalara sahip durumda. 5 yıl içindeki Omega Pharma’nın genel stratejisi ile paralel olarak ilk 10 OTC firması arasında yer alıp, en az 5 ürünle pazar lideri olarak, 50-100 milyon
Euro ciro segmentine oturmaki stiyoruz” dedi.Omega Pharma Türkiye Genel Müdürü Murat Fis, yasanın getireceği en büyük faydanın “ilaç ve ilaç dışı ürünler arasındaki gri alanı kaldırmak” olacağını söyledi.