Barcelona’ya Türk tekeri

Güncelleme Tarihi:

Barcelona’ya Türk tekeri
Oluşturulma Tarihi: Haziran 04, 2015 09:50

Türkiye’nin önde gelen lastik markalarından Lassa, dünya devi Barcelona’ya sponsor oldu. 21.6 milyon Euro’ya 4 yıllık anlaşma imzalayan Lassa, böylece Barcelona’nın basketbol, hentbol, futsal ve tekerlekli paten hokeyi takımlarının isim sponsorluğunu üstlenecek. Ayrıca, anlaşma süresince futbol takımının yıldızları Lionel Messi, Neymar, Luis Suarez, Andres Iniesta, Juan Carlos Navarro, Victor Tomas, Sergio Lozano, ve Aitor Egurrola da Lassa’nın reklam filmlerinde yer alacak.

Haberin Devamı

Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman ve Barcelona Kulübü Başkanı Josep Maria Bartomeu tarafından dünyaya duyurulan anlaşma, spor pazarlaması alanında bir Türk markası tarafından global ölçekte yapılmış en kapsamlı iş birliklerinden biri oldu.

Lassa’nın imzaladığı anlaşmanın dünyaca ünlü bir kulübün ismi ile özdeşleşmesi açısından büyük önem taşıdığına dikkat çeken Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, işbirliğini şöyle değerlendirdi: “Barcelona, dünyanın en çok sevilen ve takip edilen kulüplerinden biri. Sportif başarılarının yanında sosyal vizyonu, güçlü altyapı kültürü ve geleneksel takım değerleriyle de dünyanın örnek spor kulüpleri arasında. Barcelona’nın köklü değerlerinin; insana ve çevreye saygılı, sürdürülebilir gelişimi odağına alan Brisa değerleriyle örtüştüğüne inanıyoruz. Brisa olarak, Türkiye lastik sektöründeki lider markamız Lassa’nın adının Barcelona’ya çok yakıştığını düşünüyoruz. Bugün 60’ı aşkın ülkede araç sahipleri ve sürücülerle buluşan Lassa markamız, bu işbirliği ile yurtdışı pazarlarda ülkemizi gururla temsil etmeye devam edecek. Tıpkı Brisa gibi sosyal sorumluluk değerlerine bağlı Barcelona’nın Lassa markamızla güç birliğinden doğacak yeni projeler için şimdiden heyecan duyuyoruz.”

Haberin Devamı

TARİHİ BİR ANLAŞMA
Barcelona Başkan Yardımcısı ve Finans ve Strateji Departmanı Başkanı Javier Fausi Santasusana anlaşma hakkında şu değerlendirmede bulundu: “Bugün Barcelona’nın profesyonel branşları için büyük bir gün. Kulübümüzün tüm branşları için global partnerler arayışındaydık. Birçok spor dalında başarıyı hedefleyen takımımızın gücüne katkı sağlayacak bir partneri bulduğumuz için büyük mutluluk duyuyoruz. Bundan iyi bir partner edinemezdik. Lassa, Türkiye ekonomisinin en büyük markalarından biri. Barcelona da Türkiye’de büyük bir takipçi kitlesine sahip. Halihazırda Türkiye’de birçok önemli ortakla işbirliği içerisindeyiz. Bu anlaşma Lassa’nın global gücüyle bizi tüm dünyadaki hayranlarımıza daha da yakınlaştıracak.”


TÜRK ŞİRKETLERİNİN HEDEFİ BARCELONA
Son yıllarda yurtdışı yatırımlarını arttıran Türk şirketleri yabancı takımlarla yaptıkları sponsorluk anlaşmalarıyla marka algısını da güçlendirmeye çalışıyor. Bu şirketlerin hedefinde ise Barcelona bulunuyor. Avrupa dışında Asya ve Amerika kıtasında da milyonlarca takipçisi olan kulüp, şirketlerin tanıtımına büyük katkı yapıyor. Daha önce Türk Telekom, Avea, Türk Hava Yolları (THY) ve Beko ile anlaşma yapan Barcelona, şimdi de Lassa ile sponsorluk anlaşması imzaladı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!