50 milyon liralık zincirin ilk TIR’ı yola çıktı, BMD 250 bin çocuğu giydiriyor

Güncelleme Tarihi:

50 milyon liralık zincirin ilk TIR’ı yola çıktı, BMD 250 bin çocuğu giydiriyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 19, 2011 00:00

Birleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) 250 bin çocugu giydirecek TIR’ı yola çıktı.

Haberin Devamı

50 milyon lira değerinde 1.5 milyon adet ürünün yer aldığı proje kapsamında 33 ilde, 56 noktaya ulaşılacak. Bu yıl Başbakan Tayyip Erdoğan’ın talebi üzerine 250 bine çıkarılan paket sayısı önümüzdeki yıl artacak.

BİRLEŞMİŞ Markalar Derneği’nin (BMD) geçtiğimiz yıl 100 bin çocuğu giydirerek başladığı sosyal sorumluluk kampanyası ‘Türkiye’nin markaları Türkiye’nin çocuklarını giydiriyor’ bu yıl 250 bin çocuk için yola çıkıyor. 33 ilde, 56 noktaya ulaşacak 250 bin kolide her çocuğun yaşı bedeni, ayakkabı numarasına göre özel olarak hazırlanan 6 parça kıyafet bulunuyor. Ayakkabı, pantolon, gömlek, kazak ve monttan olulan 1.5 milyon adet ürünün değeri ise 50 milyon lirayı buluyor. Paketler, Kurban Bayramı’ndan önce ihtiyaç sahibi çocuklara ulaştırılacak. Başbakan Tayyip Erdoğan’ın talebi üzerine 250 bine çıkarılan paket sayısının önümüzdeki yıl daha da artırılması da gündemde. BMD Başkanı Yılmaz Yılmaz, “Türkiye’de üşüyen çocuk kalmayıncaya dek kampanyayı büyütmek isteriz. Bunu da sektörümüzün yapabileceğine inanıyorum” dedi.
Soğukta değeri çıkıyor
Yılmaz Yılmaz, geçtiğimiz yıl kampanyaya başlarken 100 bin sayısının büyük geldiğini belirterek, şunları söyledi: “Bu sayıdan gerçekten korktuk. Ancak 100 bin çocuğa Kurban Bayramı’ndan önce paketlerini ulaştırınca başardığımızı gördük ve çok büyük bir gurur duyduk. Başbakan Erdoğan, bize 250 bin hedefini koydu. Bu hedef de ilk başta korkuttu bizi ama altından başarıyla kalktık. Çocukların ayakkabıları su alıyor, sırtlarında soğuktan koruyacak giysileri yok. Soğuk günlerde yaptığımızı işin değeri ortaya çıkıyor.”
Bu yıl 33 ilde 56 noktaya ulaşacaklarını ifade eden Yılmaz, “Geçtiğimiz yıl yardımda bulunduğumuz illere bu yıl gitmedik. Hedefimiz değişik yerlere ulaşarak projeyi büyütmek. Kampanyaya 48 firma destek verdi. 50 milyon liraya yakın bir değer ifade ediyor. Bu anlamda Türkiye’nin en büyük projesi.”

Hangi firmalar destek oldu

Haberin Devamı

LC Waikiki, Koton, Flo-Polaris, Kigılı Colin’s, Atasay, Altınbaş, Artaş İnşaat, Torunlar, Ramsey, Aydınlı Grup, Collezione, YKM, Wenice, Sinpaş GYO, Ayakkabı Dünyası, Derimod, Twigy, Muya, Mudo, Turkcell bayileri, Damat, İpekyol, Mavi, Zen Pırlanta, Desa, Vakko, Hatemoğlu, Süvari, Vepa Group,
Sevenhill, Tergan, Hotiç, Batik, Arow, Lescon, Bambi, Atalar, Opmar, Boyner, Deichmann, Penti, Saat&saat, Silk&Cashmere, Perspective, Baydöner, Joker, Okyanus Çorap.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!