Ordu’da çıkan yangında tek katlı ev kullanılmaz hale geldi

Güncelleme Tarihi:

Ordu’da çıkan yangında tek katlı ev kullanılmaz hale geldi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 07, 2026 12:27

Ordu’da çıkan yangında tek katlı ev kullanılmaz hale geldi

Haberin Devamı

Dursun Mehmet ŞAHİN / KUMRU (Ordu), (DHA) – ORDU’nun Kumru ilçesinde çıkan yangında tek katlı ev kullanılmaz hale geldi.

Yangın, Kumru ilçesi Fizme Mahallesi Karapınar Sokak’ta Rasim Ahtik’e ait evde çıktı. Henüz belirlenemeyen nedenle başlayan yangın kısa sürede büyüyerek evi sardı. İhbar üzerine adrese Ordu Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sırasında evde kimsenin bulunmadığı öğrenilirken, tek katlı ev kullanılmaz hale geldi.

Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldı. (DHA)

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!