Hans’ın yediğini Hasan da tüketsin diye yeni marka yarattı

Güncelleme Tarihi:

Hans’ın yediğini Hasan da tüketsin diye yeni marka yarattı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 30, 2021 16:19

 Mateks Gıda Sanayi A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Türkmen Türkmenoğlu, iç piyasa için FruitMade markasını geliştirdiklerini söyledi, “Böylece, ‘Bizim topraklarda yetişen değerleri Hans yiyor, ama Hasan uzaktan bakıyor. ürünün en iyisi ihracata gidiyor, kötüsü de bize kalıyor’ algısını tersine çevirdik” dedi.

Haberin Devamı

 

GELENEKSEL bir iş alanında inovasyonu içselleştirmiş bir ailenin üçüncü kuşak iş yöneticisi ve yatırımcısı olan Türkmen Türkmenoğlu, kuru ve yaş meyvede kendi know-how’ıyla yeni nesil gıda ürünleri üretiyor. Öteden beri inovasyona kişisel ilgi duyan ve bir yandan da yüksek teknoloji alanında iş geliştiren Türkmenoğlu, 2014’te agroendüstride inovasyon için harekete geçtiğini belirterek, “Ailenin köklü şirketlerinden Mateks Gıda Sanayi A.Ş.’nin yeni yatırımını güçlü ekibimle birlikte planlayıp işletmeye aldım” dedi.

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ DENEYİM
Türkmen Türkmenoğlu, “Müşteriye özel geliştirilmiş ve tecrübeyle harmanlanmış 5 bini aşkın reçeteyle hazırlanan meyve ürünlerimizi hem endüstriyel kullanıma sunarak, hem de sağlıklı atıştırmalık olarak tüketiciyle buluşturuyoruz. Böylece de müşterilerimize kişiselleştirilmiş deneyim imkanı sunuyoruz. Kahvaltılık gevrek, çikolata ve şekerleme, fırıncılık, dondurma ve atıştırmalık sektörlerine yüksek kaliteli ürünler tedarik eden Mateks’in yıllık 6 bin tonu aşkın üretim kapasitesi bulunuyor” diye konuştu.

Haberin Devamı

İLAVESİZ VE KORUYUCUSUZ
FruitMade’in Mateks A.Ş.’nin dünya pazarlarındaki işbirliklerine ve izlediği en yeni trendlere göre tasarlanan deneyimli bir gıda markası olduğunu ifade eden Türkmenoğlu, “Markanın ana vaadi ‘yeni nesil kuru meyve ve doğal meyve ürünlerinin en sağlıklı halini sunmak’ olarak lanse ediliyor. Alışılagelmiş kuru meyvelerin dışında farklı form ve fonksiyonellikle geliştirdiğimiz ürünleri müşterilerle buluşturmayı hedefliyoruz. Tüketim hassasiyetlerini göz önünde bulundurarak ürünlerimizde GDO ve glutenden arındırılmış şeker ilavesiz-koruyucusuz ürünler sunuyoruz. Üstelik ürünlerin tamamı vegan tüketimine uygun ve porsiyonu 100 kalorinin altında. Diyetisyenlerin tavsiye ettiği bu ürünlerin 1 porsiyonu günlük alınması gereken vitamin, mineral ve lif miktarının büyük kısmını karşılıyor. FruitMade’in yeni ve unutulmaz lezzetlerinin atıştırmalık olarak tercih edilmesinin yanı sıra kahvaltılık gevrek, granola, müsli ile beraber özellikle ev yapımı yoğurt, kek ve türlü tarifi sağlıkla ‘meyvelendirmek’ için tercih ediliyor” diyerek FruitMade’in yeni ürünleri ve yüzüyle sonbaharda raflarda olacağını paylaştı.

 
ÇEVRESEL BİLİNÇLE ÜRETİM
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN firma için en az yüksek kalitede ürünler sunmak kadar önemli olduğunu belirten Türkmen Türkmenoğlu, çevresel bilinçle üretimlerini sürdürerek doğadan aldığını doğaya vermeyi ilke edindiklerini aktardı. Bu kapsamda su tüketimini sektördeki rakiplerine oranla 80 kat azalttıklarını ve etkin geri dönüşüm yöntemleriyle doğaya yıllık ortalama 2 bin ağacı geri kazandırdıklarını belirten Türkmenoğlu, “Yenilenebilir enerjiye geçiş konusundaki yatırımlarına büyük bir hızla devam ediyoruz” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!