Güncelleme Tarihi:

İSRAFI ÖNLEMEK ELİMİZDE
Başkan Hatice Gençay, “Araştırmaların gösterdiği üzere, gıda israfının en büyük kısmı evlerimizde, mutfaklarımızda ve günlük alışkanlıklarımızda ortaya çıkıyor. Yani çözüm aslında çok uzağımızda değil. İsrafı önlemek bizim elimizde. Didim Belediyesi olarak bu sorumluluğun farkındayız. Bayat ekmekleri mama üretimi için topluyor, gıda atıklarını komposta dönüştürüyor, evsel atıkları yeniden değere dönüştürmek için iş ve iş birlikleri üretiyoruz. Buradan hareketle şunu açıkça söylüyoruz. Her atık çöp değildir” şeklinde konuştu.