26 yıllık deneyim Şimdi hedefte Ege Bölgesi var

Güncelleme Tarihi:

26 yıllık deneyim Şimdi hedefte Ege Bölgesi var
Oluşturulma Tarihi: Eylül 29, 2021 04:24

“Gelecek dönem stratejileri içerisinde Ege Bölgesi’nin reklam ve iletişim ajansı olmak var” diyen Murat Kümüştekin “Trendleri, sektörü, dünyayı ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyoruz” dedi.

Haberin Devamı

MEK Ajans, başta Manisa ve İzmir olmak üzere Ege Bölgesi’ndeki şirketlerin reklam ve pazarlama alanındaki ihtiyaçlarına yanıt vermek için çalışıyor. MEK Ajans’ın kurucusu Murat Kümüştekin, çalışmalarından gelecek planlarına, pandeminin sektörlere yansımasından e-ticarete kadar birçok konuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. “1995’ten beri reklam ve pazarlama dünyasının içerisinde yer alıyorum” diyen Murat Kümüştekin, şöyle devam etti: “Ailesine ve vatanına bağlı biri olarak en iyisine ulaşmak için durmadan çalışıyorum. Sektörün ihtiyacını anlamak, Manisa ve İzmir başta olmak üzere Ege Bölgesi’nin nabzını tutabilmek için birçok alanda aktif olarak rol aldım. Amacım, destek verdiğim firmaların ihtiyaçlarına yönelik kapsamlı çözümler üretmek. Bu nedenle 2019’da MEK Ajans’ı kurdum. Ayrıca 2020’de de Cityonline Bilişim A.Ş. kurucu ortağı oldum.”

Haberin Devamı

ÇÖZÜMLER GELİŞTİRİYORUZ

MEK’in oğlunun baş harflerinden oluştuğu için MEK Ajans’ın yerinin ayrı olduğunu ifade eden Murat Kümüştekin, “Reklam ve iletişim ajansı olarak kurulan MEK’te 25 yılı aşan deneyimimi, şimdi çalışma arkadaşlarıma aktarıyorum. Hep birlikte destek verdiğimiz firmaların marka iletişimlerini güçlendirmek için trendleri takip ederek, firmaya özel stratejiler geliştiriyoruz. Mart 2021’den bu yana Hürriyet’in Manisa’da yetkili ajansı olarak hizmet veriyoruz. Bu sayede günümüzün trendlerini takip ederken, geleneksel reklamcılığa da sahip çıkıyoruz. Kısacası MEK ailesi olarak firmaların reklam ve iletişim ihtiyaçlarına yönelik çözümlerimizle yol arkadaşlarımızın yanındayız” dedi.

OMUZ OMUZA İLERLİYORUZ

“Reklam ve iletişim çalışmalarımızla firmalara destek oluyoruz” diyen Murat Kümüştekin, izledikleri stratejiyi şöyle aktardı: “Amacımız çalıştığımız her markanın bir adım öne geçmesini sağlamak için sektörel yenilikleri takip etmek ve uygulamaya geçirmek. Reklam ve iletişim çalışmalarının birbiriyle uyumlu ve sürdürülebilir olması için markaları dinliyor, ne istediklerini öğreniyor ve ihtiyaçlarına yönelik stratejiler hazırlıyoruz. Hem özel hem de iş yaşamımda sağlam ve şeffaf iletişimden yanayım. Bu nedenle hizmet verdiğimiz markalarla omuz omuza ilerliyoruz. MEK Ajans’ın gelecek dönem stratejileri içerisinde Ege Bölgesi’nin reklam ve iletişim ajansı olmak var. MEK Ajans olarak amacımıza ulaşmak için trendleri, sektörü, dünyayı ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyoruz.”

Haberin Devamı

6,24 MİLYAR DOLARLIK PAZAR

E-TİCARET sektörünün de dönüşüm içerisinde olduğuna dikkat çeken Murat Kümüştekin, sözlerini şöyle sürdürdü: “Trendler, teknolojik gelişmeler, alışveriş alışkanlıklarının değişimi pazardaki kartların yeniden dağıtılmasının önünü açıyor. Bir araştırma şirketinin verilerine göre 2019 itibariyle büyümeye başlayan e-ticaret sektörünün 2021 sonunda yüzde 80 büyüyeceği tahmin ediliyor. Aynı araştırmada Türkiye’de e-ticaret sektörünün yıl sonunda 6,24 milyar doları aşacağı öngörülüyor. E-ticaret hacminin öne çıkması ve teknolojinin aktif olarak kullanılması ne yapmak istediğini bilen e-ticaret oyuncuları için büyük avantaj. E-ticarette büyümek isteyenler için verebileceğim tavsiye dijital pazarlama araçlarının efektif biçimde kullanması.”

Haberin Devamı

BÜYÜK FIRSATLAR VAR

PANDEMİNİN reklam ve pazarlama sektörüne yansımalarını da değerlendiren Murat Kümüştekin, şu bilgileri aktardı: “Yaşayabilmenin ve ilerleyebilmenin ilk adımı iyi bir adaptasyon süreci. Herkes gibi ilk başta bizde şaşırsak da kısa süre içerisinde kendimizi adapte ettik. Pandemi döneminde markalarımızın reklam ve iletişim çalışmalarına devam ettik. Dijitalleşmenin etkisiyle alışveriş trendleri ve diğer sektörler dönüşümün içerisindeydi. Ancak gelecek beş yıl içerisinde olması beklenen gelişmeler ve alışveriş alışkanlıkları pandemi etkisiyle bir yıl içinde değişti. MEK Ajans olarak markalarımızın bu süreçte dijital pazarlama çalışmalarını artırdık. Aynı zamanda da hem gelişmeleri takip edebilmek hem de markaların ihtiyaçlarına çözüm bulabilmek için sektörel ve teknolojik gelişmeleri analiz ettik. Şu an ise insanlar evde kaldıkları dönemin acısını çıkarmak istiyor. Alışveriş alışkanlıkları dönüşmüş olsa da tüketicilerin etkileşime olan açlığı her yere yansımış durumda. Burada özellikle küçük ve orta ölçekli firmalar için büyük fırsatlar söz konusu. Tüketicilerle doğru zamanda, doğru yerde ve etkili biçimde iletişim kuran firmaların büyük sıçrayışlar yakalayacağını söyleyebilirim.”

Haberin Devamı

KÖPRÜ GÖREVİ ÜSTLENİYORUZ

PANDEMİ sonrasında öne çıkan trendler ile bu süreçte firmaların satışları artırmak için izleyecekleri yol hakkında da konuşan Murat Kümüştekin, “Arkadaşlarla birlikte yenilen yemekler, etkinlikler ve organizasyonların ne kadar değerli olduğunu pandemi sürecinde anladık. Bizim için sıradan olan her şey birdenbire değerli ve önemli oldu. Bu nedenle tüketicilerin hayatında her ikisinin de yer aldığı hibrit anlayış mevcut. Firmalar satışlarını artırabilmek için tüketicilerinin ne istediklerini, neyle ilgilendiklerini, neye ihtiyaçları olduklarını bilmek zorunda. Biz ise tam da bu noktada devreye giriyoruz. Markalar ve tüketiciler arasında köprü görevi üstleniyoruz. Bu dönemde firmaların olmazsa olmazları arasında dijital pazarlama iletişimi var. Yapılan son araştırmalarda aktif internet kullanıcılarının internette geçirdikleri sürenin ortalaması 7.5 saat. 7.5 saatin yüzde sekseninde ise tüketiciler sosyal medya kanallarını kullanıyor. Buradan çıkan önemli adımlardan biri firmaların dijital kanalları aktif kullanması” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!