Anadolu Üniversitesi, sosyal medyada yükselişini sürdürüyor

Güncelleme Tarihi:

Anadolu Üniversitesi, sosyal medyada yükselişini sürdürüyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 06, 2020 13:17

Anadolu Üniversitesi, sosyal medyada yükselişini sürdürüyor

Haberin Devamı

ESKİŞEHİR,(DHA)- ESKİŞEHİR Anadolu Üniversitesi, markaların sosyal medya performanslarını değerlendiren bağımsız ‘SocialBrands’ verilerine göre sosyal medyayı en iyi yöneten markalar Top 100 listesinde Ocak ayının ardından Şubat ayında da üniversiteler arasında birinci sırada yer aldı.

Eskişehir Anadolu Üniversitesi, resmi sosyal medya hesaplarıyla, markaların sosyal medya performanslarının takip edildiği bağımsız SocialBrands’in listesinde Ocak ayının ardından Şubat ayında da birinci oldu. Şubat dönemi ölçümlerinde resmi sosyal medya hesaplarıyla üniversiteler arasında birinciliğini koruyan Anadolu Üniversitesi, tüm markalar ‘Top100’ listesinde ise birçok önemli ve büyük markayı geride bırakarak 12 sıra yükseldi ve 24’ncü sırada yer aldı.

Anadolu Üniversitesi yetkilileri Türkiye’nin en önemli markalarının yer aldığı Top 100 listesinde birçok önemli markayı geride bıraktıklarını belirterek, “Anadolu Üniversitesi’nin sosyal medya başarısında, Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şafak Ertan Çomaklı öncülüğünde gerçekleştirilen, takipçilerle etkileşimli paylaşımların artması, kurumsal ve bireysel olarak proaktif iletişim yönteminin benimsenmesi, öğrenci, mezun ve personel ile iletişimin en üst seviyede tutulması gibi unsurlar son derece etkili oldu. Ayrıca sosyal medya hesaplarının kurumsal olarak hareket etmesi yönünde bir yapı oluşturan Anadolu Üniversitesi bu konuda yönerge çıkardı ve teşkilatlanma oluşturdu” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!