Bursa Büyükşehir Belediyesi personeline Çağrı Merkezi Uzmanlığı Eğitimi verildi

Güncelleme Tarihi:

Bursa Büyükşehir Belediyesi personeline Çağrı Merkezi Uzmanlığı Eğitimi verildi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 23, 2021 15:11

Bursa Büyükşehir Belediyesi personeline Çağrı Merkezi Uzmanlığı Eğitimi verildi

Haberin Devamı

Muammer İRTEM/BURSA,(DHA)-BURSA Büyükşehir Belediyesi tarafından periyodik olarak düzenlenen hizmet içi eğitim çalışmaları kapsamında Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü bünyesinde görev yapan Alo 153, Beyaz Masa ve Santral personeline Çağrı Merkezi Uzmanlığı Eğitimi verildi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığına bağlı Eğitim Şube Müdürlüğü koordinasyonluğundaki eğitim Uludağ Eğitim Salonu’nda gerçekleştirildi. Türkiye Belediyeler Birliği Akademisi Eğitmeni Devlet Tiyatrosu Dramatuğu Vildan Durdağ tarafından verilen eğitimde, iletişimde hitabetin önemi, iletilen mesajı ses tonu, vurgu ve tonlama ile etkili kılmanın yolları, iletişimde doğru bilinen diyalog yanlışları, kriz ve çözüm yönteminde kullanılacak ifadeler vurgulandı. Ayrıca kurumsal iletişimde algı ve olgu yönetimi gibi kurumsal bilgiler anlatılarak oyun içinde öğretme metotları prova edildi. Verilen yönergelerle tespit edilen eksikliklerin, bireysel deneyimler ile yaparak yaşayarak fark edilmesi sağlandı.

Dramatik oyunlar, katılımcıların yoğun ilgisi ile uygulanırken, sonuçlar ve kazanımlar değerlendirildi.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!