Edremit'te 2 ayda 21 bin 230 çağrı geldi

Güncelleme Tarihi:

Edremitte 2 ayda 21 bin 230 çağrı geldi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 13, 2020 12:39

Edremit'te 2 ayda 21 bin 230 çağrı geldi

Haberin Devamı

Fatih Emrah ERDOĞAN/EDREMİT(Balıkesir), (DHA)- BALIKESİR'in Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan, belediye bünyesinde kurulan çağrı merkezi ile koronavirüs salgınıyla mücadele edilen bu günlerde, vatandaşın derdine derman olmak için çalıştıklarını söyledi.
Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan’ın hayata geçirdiği çağrı merkezi, vatandaşların belediyeyle iletişimini kolaylaştırdı. Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde kurulan, haftanın 7 günü, 24 saat boyunca hizmet veren 444 85 10 numaralı çağrı merkezi özellikle de koronavirüs salgınının yaşandığı günlerde, Edremit'te vatandaşların sıklıkla ulaştığı numara oldu. 11 Mart tarihinden bugüne kadar toplam 21 bin 230 adet çağrı cevaplandırıldığını kaydeden Başkan Arslan, vatandaşlardan gelen dilek, istek ve şikayetleri bilgisayar ortamında değerlendirmeye alınarak, gerekli birimlere iletilip, vatandaşlara geri dönüş sağlandığını söyledi.
Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan, “Küçük, çevik, hızlı belediyecilik anlayışımız gereği vatandaşlarımıza sunduğumuz hizmet kalitesini arttırmak, kurum içindeki işleyişi daha hızlı bir hale getirebilmek için 444 10 85 numaralı çağrı merkezimizi hizmete açmıştık. Kurulan bu sistem sayesinde  gelişen ve değişen teknolojiye ayak uydurmuş hem de vatandaşlarımıza başvuru kolaylığı sağlamış olduk. Özellikle son yaşadığımız salgın sürecinde çağrı merkezi aracılığı ile vatandaşlarımız günün 24 saati belediyemize kolayca ulaşabildiler. Gelen tüm müracaatları değerlendirip vatandaşlarımıza geri dönüş yaparak, onların hizmete ulaşmasını kolaylaştırıyoruz. 11 Mart'tan bu yana gelen 21 bin 230 çağrıdan 20 bin 630 çağrı sonuçlandırıldı. Özellikle salgınla mücadele günlerinde vatandaşların evlerinden çıkmadan sorunlarını çözebildiği bir birim oldu. Edremit Belediyesi Çağrı Merkezi, sokağa çıkma kısıtlaması olan vatandaşların ihtiyaçlarının karşılanmasından, çevre temizliği, dezenfeksiyona kadar birçok alanda vatandaşa hızlı hizmet ulaştırılmasına yardımcı oldu” dedi.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!