KİM, Kepezlileri 7/24 dinleyecek

Güncelleme Tarihi:

KİM, Kepezlileri 7/24 dinleyecek
Oluşturulma Tarihi: Ekim 22, 2019 15:18

KİM, Kepezlileri 7/24 dinleyecek

Haberin Devamı

 

ANTALYA, (DHA) - KEPEZ Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, 7/24 ihbar alan Kepez İletişim Merkezi'ni (KİM) ziyaret ederek sistemi test etti.

Kepez Belediyesi, vatandaşlarla iletişim ağını güçlendirebilmek için Kepez İletişim Merkezi'ni kurdu. Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Kepezlilerin istek, öneri ve şikayetlerine jet hızıyla cevap verecek olan Kepez İletişim Merkezi'ni ziyaret etti. Başkan Tütüncü, yeni kurulan sistemi test etti. Hemşehrilerine bir telefon kadar yakın olduklarını belirten Başkan Tütüncü, “Hemşehrilerimiz, en gelişmiş teknoloji ürünü bilgi işlem sistemleriyle belediyemize bir mesaj kadar yakın olsunlar istedik" dedi.

KİM nasıl çalışacak?

KİM, Kepez'in 68 mahallesinden gelecek olan istek, öneri ve şikayetleri 7-24 dinleyecek. İstek, öneri ve şikayetler belediyenin ilgili birimlerine iletilecek. Vatandaşlar ise sorunun çözüm noktasındaki her aşamada KİM ekipleri tarafından bilgilendirilecek. İlçe sakinleri, maksimum 24 saatte, Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü'nü ilgilendiren, ancak yapım gerektiren işlerde ise maksimum 72 saatte bilgilendirilecekler. KİM ekipleri tarafından ise alınan taleplerin aciliyeti önemine göre belirlenecek. Kepez Belediyesi'nin her biriminde de, KİM'den gelen istek ve şikayetlere aktif hizmet verecek ekipler hazır bulundurulacak. Kepezliler, 7/24 saat 0 555 024 07 07 numaralı hattan istek, öneri ve şikayetlerini Kepez İletişim Merkezi'ne yazılı olarak ulaştırabilecek. Merkez hafta içi 17.30-24.00 saatleri ile hafta sonları Kepez Belediyesi'ne ait 310 58 58 numaralı hatta gelen istek ve önerileri de cevaplandıracak.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!