Güncelleme Tarihi:

Ankara İli Muhtarlar Derneği Genel Başkanı Mehmet Pehlivan, Sincan Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yoğunluktan kaynaklı sorunları Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a aktardı. Görüşmede Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu da yer aldı. Pehlivan, görüşmeden sonra yaptığı açıklamada, “Sayın Cumhurbaşkanı’mızla yaptığımız görüşmede bu mesele detaylı şekilde ele alındı. Allah’ın izniyle bu sorun çözülecek. Cumhurbaşkanı’mız gerekli talimatı verdi” dedi. Mehmet Pehlivan şunları söyledi:
‘KUYRUKLAR BİTECEK HİZMET HIZLANACAK’
“Günde binlerce hastanın başvurduğu, Sincan ve çevresindeki 9 ilçeye hizmet veren hastanede fiziki alan yetersizliği nedeniyle poliklinikler yetersiz kalıyor, acil servislerde uzun kuyruklar oluşuyor. Hastanemizde iğne atsan yere düşmüyor. Vatandaşımız acilde sıra beklemekten, poliklinikte yer bulamamaktan yorgundu. Sayın Cumhurbaşkanı’mıza durumun vahametini anlattık. Sağ olsunlar, konunun hassasiyetini görerek hemen talimatı verdiler. Hastanenin hemen bitişiğinde bulunan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’na ait 40 dönümlük arazinin Sağlık Bakanlığı’na devri kesinleşti. Arazi devri hastaneyi 3 kat daha büyütecek. 40 dönümlük bu alanla birlikte hastanemiz sadece büyümeyecek, adeta yeniden doğacak. Kuyruklar bitecek, hizmet hızlanacak. Bu genişleme sadece Sincan’ı değil; Etimesgut, Polatlı, Beypazarı, Nallıhan, Ayaş, Kahramankazan, Güdül ve Çamlıdere hattındaki tüm vatandaşları kapsıyor. Yaklaşık 1.5 milyon kişiye hizmet veren hastanenin kapasitesinin artmasıyla birlikte, mevcut acil servis genişletilerek müdahale hızı artırılacak. Daha fazla doktor ve daha fazla muayene odasıyla randevu sıraları eriyecek. Otopark ve dinlenme alanlarıyla hastanedeki kaos sona erecek."
