Güncelleme Tarihi:
Derste tecrübelerini paylaşan Özcan, markalaşma süreciyle ilgili önemli bilgiler verdi. Bir firmanın marka olabilmesi için geçmişe ve bir hikâyeye ihtiyacı olduğunu vurgulayan Özcan, başarıya ulaşmak isteyenlerin özellikle altı temel kurala dikkat etmesi gerektiğini belirtti. Bu kuralların hem müşteri memnuniyetini hem de işletme kalitesini doğrudan etkilediğini söyledi. Özcan, “Bir kere lokasyon çok iyi olmalı. Restoran insanların çabuk ulaşabileceği bir yerde olmalı. İkincisi konuklar müesseseye girdiğinde içerideki dekorasyon kriterleri çok iyi olmalı. Üçüncüsü çalışanlar tertemiz olmalılar, kişisel bakımları harika olmalı ve güler yüzlü olmalılar. Dördüncüsü gelen ürün lezzetli, aromatik, sıcak güzel olacak. Beşincisi yediğimizin parasını öderken hakkını alacağız. Altıncısı mutfağımızın hijyen ve sanitasyonu kaliteli olmak zorunda. Ürünümüz her türlü teknik hijyenik şartlara sahip bir ortamda üretilmeli, midesini bozmamalı” diye konuştu.