Önce belgesel sonra ödül

Güncelleme Tarihi:

Önce belgesel sonra ödül
Oluşturulma Tarihi: Nisan 28, 2026 11:26

Ankara Gençlik Gönüllüleri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından düzenlenen “Umut Hareketi Belgesel Gösterimi ve 2026 Bağımsızlık Yılı Ödül Töreni”, Keçiören Neşet Ertaş Kültür Merkezi'nde bürokrasi, iş dünyası, siyaset ve sivil toplum kuruluşları temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşti.

Haberin Devamı

Belgesel gösteriminin ardından kürsüye çıkan Dernek Başkanı Erhan Bayram, son günlerde artan akran zorbalığı ve her türlü bağımlılık sorununa dikkat çekerek, "Bu mesele sadece bir sosyal sorumluluk projesi değil, ülkemizin ve geleceğimizin beka sorunudur. Türk gençliğini etrafını saran bu bataklıktan çekip çıkarmak için istisnasız hepimiz elimizi taşın altına koymak zorundayız" ifadelerini kullandı. Törende, “Onur, Hizmet ve Motivasyon” olmak üzere üç farklı kategoride ödüller sahiplerine takdim edildi. Onur Ödülleri'ne Ankara Vali Yardımcısı Namık Kemal Nazlı, Necmi İlhan, Zehra Arıkan ve Gazi Lokman Aylar layık görülürken, Hizmet Ödülleri'ne Nevzat Özer, Mithat Coşkun, Büşra Var ve Makbule Tokur Kesgin layık görüldü. Motivasyon Ödülleri ise Yüksel Coşkun, Melih Karabacak, Muharrem Beşir, Mustafa Karataş, Deniz Yük ve Erdoğan Yıldırım’a verildi. Ödül takdimlerinin ardından sahneye çıkan halk sanatçısı Güngör Cebeci şarkılarını seslendirdi.

Haberin Devamı

Önce belgesel sonra ödül

 

BAKMADAN GEÇME!