Güncelleme Tarihi:

Belgesel gösteriminin ardından kürsüye çıkan Dernek Başkanı Erhan Bayram, son günlerde artan akran zorbalığı ve her türlü bağımlılık sorununa dikkat çekerek, "Bu mesele sadece bir sosyal sorumluluk projesi değil, ülkemizin ve geleceğimizin beka sorunudur. Türk gençliğini etrafını saran bu bataklıktan çekip çıkarmak için istisnasız hepimiz elimizi taşın altına koymak zorundayız" ifadelerini kullandı. Törende, “Onur, Hizmet ve Motivasyon” olmak üzere üç farklı kategoride ödüller sahiplerine takdim edildi. Onur Ödülleri'ne Ankara Vali Yardımcısı Namık Kemal Nazlı, Necmi İlhan, Zehra Arıkan ve Gazi Lokman Aylar layık görülürken, Hizmet Ödülleri'ne Nevzat Özer, Mithat Coşkun, Büşra Var ve Makbule Tokur Kesgin layık görüldü. Motivasyon Ödülleri ise Yüksel Coşkun, Melih Karabacak, Muharrem Beşir, Mustafa Karataş, Deniz Yük ve Erdoğan Yıldırım’a verildi. Ödül takdimlerinin ardından sahneye çıkan halk sanatçısı Güngör Cebeci şarkılarını seslendirdi.
