Paylaş

Tabii bu durum, diğer kızı için de emsal teşkil ediyor.
Fakat 6 milyonun bugün artık sadece adı var. Bu parayla İstanbul’da orta halli bir ev alabiliyorsunuz ancak.
Peki Metin Akpınar mal varlığını gizlemiş olabilir mi?
Duygu Nebioğlu’na göre evet...
“Felaket Tellalı” lakaplı müzisyen-magazinci Onur Akay’a konuştu:
“Dosya henüz kesinleşmiş değil. İstinaf süreci ve olası temyiz aşamaları, hem tazminat miktarını hem de mal varlığına ilişkin iddiaları yeniden gündeme taşıyabilir. Çünkü Metin Akpınar mal varlığını gizledi.”
Zeki Alasya-Metin Akpınar ikilisinde aklı para-pul işlerine yatanın hep rahmetli Zeki Alasya olduğunu düşünürdüm.
Yıllar sonra öğrendim ki asıl kirli çıkın Metin Akpınar’mış.
Bu dava süreci bunu da ortaya çıkaracak galiba.
Reddetse n’apacan artiz!

Paris Hilton’un eşi Carter Reum, beşinci evlilik yıldönümünde diz çöküp Paris’e tekrar evlenme teklif etmiş.
Ben bu Paris’i yakından gördüm.
Öyle evlilik teklif etmelere doyamayacağınız biri değil şimdi.
Kurmaca yani. Sanki o an reddetse, “Biraz düşünmeliyim” falan dese ne halt edicen? Garsona mı takacan yüzüğü?
Ama kurmaca işte, gönül almaca, enteresan olmaca, kadına o hissi tekrar yaşatmaca falan filan.
Bakın söyleyeyim Türk kadını bunu bir kere yer. Yıldönümü hediyesi, sürprizi ikinciye unutulursa...
Harbi boş ol, boş ol, boş ol!
Bu kadarına da BES yani...
“Bis yapmak” nedir? İşte konser sonrasında sanatçı o kadar çok tezahürat, ıslık, alkış falan alıyor ki dayanamıyor, tekrar sahneye dönüyor.
Hani özel bir durum...
Bizde o da yanlış anlaşılıyor.
“Bis”i de “BES” gibi otomatiğe bağlamışlar.
Her konserde kavga kıyamet şarkı okutacağız şarkıcıya.
Niye ısrarcı konumuna düşüyoruz? Hani biz böyle alkışlamasak, en meşhur iki şarkını söylemeden mi gidecektin?
Yüz nakli meselesi

Selen Görgüzel somon spermiyle sezon finali yaptı; şimdi reytingi en yüksek estetik, eski Survivor’cı Didem Ceran’ın yüz nakli.
İşlemi yaptırmak için Güney Kore’ye gitti, gelişmeleri oradan paylaşıyor.
Ben 21’inci gün videosunu izledim, epey toparlamış.
Zaten “yüz nakli” dedikleri şey, başkasının yüzünü alıp sana takmıyorlar.
Çok derin doku ve kemiklerde yapılan uygulamalar olduğu için bu isim veriliyormuş.
E mantıklı:
Başkasının yüzü olsa, sonra bunun yüzünü kime takacaklar?
Hastanede yüzler karışırmış falan!
Bilim-kurgu filmi gibi değil mi?
Zaten de ben de kan-ter içinde uyanmışım.
Paylaş