Paylaş

Fotoğrafların kalitesine, verilen pozlara tek sözüm yok.
*
Hepsi birbirinden güzel.
*
Güzel de…
*
Parıl parıl parlayan biker deri ceket, turtleneck kazak, kanvas pantolon ve chelsea botlarla tarım ilaçlamasıyapıldığını ilk kez görüyorum.

İnanın, boş tarlada birlikte poz verdiğiniz traktörün dili olsa “Ne oluyoruz yahu?” der.
*
Postun altındaki mesajda müthiş:
“Doğanın bize emanet olduğunu bilerek, ilaçlama çalışmalarımızda traktör başına geçtiğimiz anlardan.”
*
ATB Başkanı Ali Çandır, şu pozları ve şu kılık kıyafeti görse, çiftçimizin ulaştığı refahtan gözleri yaşarabilirdi.
*
Ama ben gülsem mi, kızsam mı, şaşırsam mı bilemedim…
*
Sizi kim bu kılıkla tarlaya soktuysa, Allah iyiliğini versin.
*
Naçizane tavsiyem, gaza gelip bir daha böyle pozlar vermeyin, Sayın Başkan.
*
Zira doğal değil, komik oluyor…
BİSİKLETLER ÇOK BEĞENİLMİŞ
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Tazı projesiyle ilgili yazımdan sonra çok sayıda bisiklet sever aradı.
*
Bisikletlerin kalitesini çok beğenmişler.
*
Ama ücret tarifesi onlar için de sınıfta kalmış.
*
Ve elbette yetersiz bisiklet yolları herkesin dilinde.
*
Umarım projenin başındakiler eleştirileri kulak arkası etmez.
Paylaş