Paylaş
O yüzden Böcek’in ne için pişman olduğu, ifadesinde neyi anlatıp, neyi anlatmadığı çok çok önemli.
*
Muhittin Böcek’in son ifadesinin ayrıntılarını şimdilik bilmiyorum.
*
Ancak bütün bu süreç bana Semicenk’in “Sen Kaldın” şarkısının nakaratını hatırlatıyor… 
HEM UTANDIM HEM GURURLANDIM
Antalya Teknokent Ar-Ge 4 Binası’nı sadece fotoğraflarda görmüştüm.
*
Sağ olsun Genel Müdür Dr. İbrahim Yavuz binayı bana gezdirdi.
*
Önce utandım.
*
Neden?
*
Çünkü böyle bir yatırımdan bihaber olduğum için.
*
Sonra gururlandım.
*
Neden?
*
Çünkü sadece binayı gezmedim içinde yapılanları da ayrıntılı biçimde dinledim.
*
Antalya Teknokent’le ilgili ayrıntılı yazıyı kaleme almadan önce şu tespiti yapmak gerekiyor:
İyi ki bu kentte teknolojinin değerini bilen, inisiyatif alan akademisyenler var…
Paylaş