Salim Uzun

Salim Uzun

suzun@hurriyet.com.tr

Cem Kotan eylem yapsa hakkı var!

KONYAALTI Belediye Başkanı Cem Kotan, Antalya Su ve Atıksu İdaresi’nin ilçede yaptığı kazılara isyan etmişti. İlk başta tepkiye anlam verememiştim ancak sadece Uluç Mahallesi’ndeki plansız, düzensiz ve çağdışı uygulamaların yarattığı tahribatı görünce “Cem Bey az bile söylemiş” dedim içimden…

Haberin Devamı

Cem Kotan eylem yapsa hakkı var

Buradan ASAT Genel Müdürü Cengiz Gülebay’a sesleniyorum:

Allah aşkına kazıp kapattığınız sonra da yama yaptığınız yollara gidin bir bakın!

*

Herhalde dünyanın en geri kalmış ülkesinde bile böyle rezil bir asfalt işçiliği göremezsiniz.

*

Sözde yama yaptığınız o yolları mıcırlı haliyle bıraksanız inanın daha çok makbule geçerdi.

*

Koskoca bir mahalleyi köstebek yuvasına çevirmişsiniz!

*

Yağmurla birlikte rezalet daha da büyümüş.

*

Ana yollar, ara yollar sürücüler için adeta tuzağa dönüşmüş. 

*

Merak ediyorum, koskoca kurumda yapılan işin standardını denetleyen hiç kimse yok mu?

*

Antalya’nın en gözde ilçesi bu haldeyse merkezin dışında kalan ilçeleri düşünmek bile istemiyorum.

*

Haberin Devamı

Mahalle sakinleri günlerce toza, toprağa, çamura katlanmış.

*

Sonuç?

*

Jilet gibi yollar parçalanmış, yerine enkaz bırakılmış!

Cem Kotan eylem yapsa hakkı varASAT ÖNÜNDE EYLEM YAPSA HAKKI VAR

Vallahi Cem Kotan sadece sitem etmekle efendilik yapmış.

*

Sokağa çıkıp parçalanan caddelerde, ASAT önünde eylem yapsa kimse gıkını çıkaramazdı!

*

Neden?

*

Çünkü vatandaşın kafasındaki tek sorumlu Konyaaltı Belediyesi.

*

Bu kazıların yapılması elbette elzem olabilir.

*

Kimsenin buna sözü yok.

*

Sizden kimse muhteşem bir işçilik de beklemiyor.

*

Ama mevcut yolları bozup eskisinden daha kötü hale getirmek nedir Allah aşkına!

*

Yazıktır, günahtır, ayıptır…

Yazarın Tüm Yazıları