Paylaş

Buradan ASAT Genel Müdürü Cengiz Gülebay’a sesleniyorum:
Allah aşkına kazıp kapattığınız sonra da yama yaptığınız yollara gidin bir bakın!
*
Herhalde dünyanın en geri kalmış ülkesinde bile böyle rezil bir asfalt işçiliği göremezsiniz.
*
Sözde yama yaptığınız o yolları mıcırlı haliyle bıraksanız inanın daha çok makbule geçerdi.
*
Koskoca bir mahalleyi köstebek yuvasına çevirmişsiniz!
*
Yağmurla birlikte rezalet daha da büyümüş.
*
Ana yollar, ara yollar sürücüler için adeta tuzağa dönüşmüş.
*
Merak ediyorum, koskoca kurumda yapılan işin standardını denetleyen hiç kimse yok mu?
*
Antalya’nın en gözde ilçesi bu haldeyse merkezin dışında kalan ilçeleri düşünmek bile istemiyorum.
*
Mahalle sakinleri günlerce toza, toprağa, çamura katlanmış.
*
Sonuç?
*
Jilet gibi yollar parçalanmış, yerine enkaz bırakılmış!
ASAT ÖNÜNDE EYLEM YAPSA HAKKI VAR
Vallahi Cem Kotan sadece sitem etmekle efendilik yapmış.
*
Sokağa çıkıp parçalanan caddelerde, ASAT önünde eylem yapsa kimse gıkını çıkaramazdı!
*
Neden?
*
Çünkü vatandaşın kafasındaki tek sorumlu Konyaaltı Belediyesi.
*
Bu kazıların yapılması elbette elzem olabilir.
*
Kimsenin buna sözü yok.
*
Sizden kimse muhteşem bir işçilik de beklemiyor.
*
Ama mevcut yolları bozup eskisinden daha kötü hale getirmek nedir Allah aşkına!
*
Yazıktır, günahtır, ayıptır…
Paylaş