Paylaş
Yüzlerce, hatta binlerce telefon var görüntülerde. Hepsi ağa bağlanmış.
Amaç üretmek değil, amaç müziklerin ve içeriklerin dinlenme/izlenme sayılarını şişirmek.
Bakın bundan bahsediyorduk bir süredir zaten. Hatta Mahsun Kırmızıgül başta olmak üzere bazı sanatçılar bu konudan dert yanıyordu

Ülkemizde de vardır eminim böyle yerler. Bağlıyorlar internete, basıyorlar ‘play’e, oynat bakalım diyorlar ve şarkılar dönüp duruyor, kısa sürede milyonlara ulaşıyor.
İşte listelerin tepesine çıkmasına şaşırdığımız o şarkılar böyle başarıyorlar bunu.
Tabii adına “başarmak” denilirse...
Sonra gelsin paralar, konserler, hayranlar!
Sonra yensin hakkı olanların hakkı!
Her şeyi şova dönüştürüyoruz
Celal Karatüre bir süredir özellikle TikTok’ta çıkıyor karşıma. İlahi söylüyor. Arkasına da iki-üç arkadaşını almış, onlar da eşlik ediyorlar o ilahilere.

Ama iş artık ilahi söylemekten öteye geçmiş.
Şöyle geçmiş:
İş birliği yapıyor bu arkadaş.
Mesela gidiyor bir oto galeriye, başlıyor kayda ve ilahiyle giriyor ofise.
Gidiyor berbere, adam tıraş olurken ona ilahi söylüyor.
Son olarak bir dönerciye gitmiş ve yine o meşhur ilahisini söylemiş.
Dönercinin adı falan her şeyi ortada.
Bir de not varmış hatta:
“Cennetin garantisini veremeyiz ama enfes dönerin garantisini veririz.”
Buyurun ya...
İlahi yayılsın, bilinsin, ruhu pamuk gibi yapar, insanı rahatlatır ama bunu maddi kazanca çevirmek olmaz.
Bugün dönerci, yarın oto galerici, öbür gün mobilyacı, her yere gidilip, ilahiler okunup, böyle videolar çekilirse suyu çıkmaz mı bu işin?
Kayıp aranıyor
Gördünüz mü gazetelerde?
Sokaklarda duvarlardaki “Kayıp aranıyor” ilanı dikkatinizi çekti mi?
Çekmediyse de bugün yarın fark edeceksiniz, eminim.
Azem Yücedağ kayboldu.
Onun adına hazırlanan ilanlar her yerde bir süredir. Altta da bir telefon numarası var.
Görenler, duyanlar o numarayı arasınlar diye.
Bunların hepsi “İnci Taneleri”nin yeni başlayacak sezonunun ayak sesleri. Azem Yücedağ’ın, yani Yılmaz Erdoğan’ın fotoğrafının altındaki numarayı arayınca karşınıza o meşhur otelin resepsiyon çalışanı İzzet çıkıyor.
Ve yeni sezon müjdesini veriyor.
Yaklaşık 10 bine yakın arama yapılmıştı ben bu yazıyı yazarken.
İki, hatta üçe katlanır o arama sayısı bölüm yayına girene kadar.
İşte Fenerbahçe!

Fenerbahçe, taraftarına ve ülkesine değer veriyor.
Fenerbahçe, bunu çok doğru zamanlarda, çok anlamlı şekilde yapıyor.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisindeki yağmurluk olayını hatırlarsınız.
Geçtiğimiz gün oynanan Aston Villa maçında da tüm koltuklara Türk bayrakları bırakıldı.
Taraftarlar geldiğinde de herkes asla inmeyecek, asla zarar gelmeyecek bayraklarımızı dalgalandırmaya başladı.
Hafif yağmur da yağıyordu, çok güzel görüntüler çıktı ortaya.
Ve bayrağımızda gözü olanlara çok ince bir mesaj verilmiş oldu!
Bravo Fenerbahçe yönetimine!
Paylaş