Paylaş

O model sadece topuğu kapatıyor gerisi çıplak.
Türkiye satış fiyatı da 90 bin Türk lirası.
Haydi, buyrun buradan yakalım.
Daha önce gördük, çöp poşetinden çanta, baget ekmekten çanta.
Ama iyi de bu çok konforsuz.
Bu markaların tasarımcıları çok zeki.
Zaten markamız var salalım ortalığa bin bir türlü saçmalık zaten tutar diye bakıyorlar.
Ve işin kötü yanı tutuyor da.
Bakın bu yaz plajlarda göreceğiz bu modeli.
Bunu almak için kendini parçalayanları.
Püüü size!
Bazı mekân sahipleri var.
İşletmeci değil holiganlar bence.
Mekânlarında Fenerbahçe’ye küfrettiriyorlar.
Şimdi bakınız efendim...
Orası tribün değil, orası deplasman otobüsü değil.
Sen herkesin geldiği, her renkten insanın geldiği o mekânda bir takıma küfrettirirsen bir daha kimse gelmez oraya.
Senin taraftarıyım dediğin takıma gönül verenler de zamanla soğurlar. Dedim ismini yazsam mı, sonra dedim sus...
Hayır gece kulübü falan da değil üstelik, gündüz de açık olan bir yerden bahsediyorum.
Ya ayıptır hiç mi ahlak kalmadı sizde?
Çoluğun çocuğun da geldiği bir yerde böylesine küfür kıyamet...
Kafanız ne ara yandı acaba?
Nihayet
15 yaş altındakiler sosyal medya hesabı açamayacak.
Kanun teklifi yasalaştı artık.
E-devlet üzerinden teyit gerekecek, yaş tutmuyorsa girilemeyecek platformlara.
15 yaşını geçenler için de kimlik doğrulaması şartı geldi.
Yani herkes her istediğini ‘fake’ hesaplarından yazamayacak artık.
İş öyle garip yerlere gitmişti ki isteyen istediğini yazıyordu.
Nasıl olsa kimliksizim sallayayım gitsin diyordu.
Bu insanların psikolojisini bozacak bir hale gelmişti.
Çünkü o yorumlardan etkilenen, psikolojisi bozulan bir sürü insan var.
Yapma, etme, takma demek çare değil onlara, hassaslar.
Ebeveyn kontrol ayarları da olacak yeni düzenlemeyle artık.
Yani çocuklar bir oyun mu satın aldı hemen ailesine bildirim gidecek.
Tabii ki en önemlilerinden biri oyun platformlarıydı. Artık onlar da temsilci atamak zorunda. Çünkü çocuklar en çok orada örgütlenip, o platformlardan etkileniyordu.
İpin ucu kaçmıştı.
Göreceksiniz, bu düzenleme zamanla meyvesini verecek...
Kalbini koru
Türkiye Kardiyoloji Derneği çok anlamlı bir harekete imza attı.
Prof. Dr. Ertuğrul Okuyan’ın başkanlığındaki dernek, Türkiye Futbol Federasyonu ile gereken yazışmaları yaptı ve Süper Lig’in 32. haftasına 4 büyük kulübün ‘Kalbini koru, önlemini al, oyunda kal’ pankartıyla çıkmasını sağladı.
Gaziantep–Beşiktaş maçıyla başladı uygulama.
Bu hafta sonu da devam edecek diğer takımlarla.
Bazen bir mesaj hayat kurtarır.
Hele ki binlerce heyecanlı, kendini tutamayan kitlenin izlediği maçlarda böyle mesajların verilmesi çok ama çok kıymetli.
Sallamak ile nereye kadar
Ben anlamıyorum birilerine sallamak bir insana ne katabilir?
Günümüzde öyle popüler ki bu. ‘Dur şuna bir sallayayım da iki konuşulayım’ diyorlar ve başlıyorlar millet hakkında konuşmaya.
Yahu kul hakkına giriyorsunuz farkında değilsiniz.
Mesela Yılmaz Morgül, “Ebru Gündeş’i ilk ben ortaya çıkarttım ama bana çok ağır sözler söyledi. Hakkımı helal etmeyeceğim” demiş.
Hemen ardından Ajda Pekkan’a geçiyor.
“Onu da affetmeyeceğim, bana yalan söyledi” diyor.
Yani birkaç dakika içinde iki büyük isme bunu söyleyince ben ister istemez bir dururum.
İnanamıyorum yani gerçekliğine. Bu dönem bence geride kalmalı artık. Sesinizle var olmalısınız.
Sanatınızla piyasada kalmalısınız. Oraya buraya sataşarak olmaz bu işler. Yürümez.
İnandırıcılık güven falan hepsi ortadan kalkar.
Ancak YouTube kanalı YouTube kanalı gezersiniz.
Paylaş