Paylaş
Dedi ki Mela Hanım: “Mustafa hocam siz bana Melaaaaa mı dediniz Mela mı dediniz? Doğrusu Mela diye biliyorum.”
Yani “Sen benim ismimi yanlış mı söyledin bakayım”a getirdi durumu aslında...
Bu diyalogdan sonra Sandal’ın yüzü her şeyi anlatıyor. Belli ki ‘ya sabır’ çekiyor içinden.
Bu takıntı çok anlamsız.
Kaldı ki gerçek ismi Mela Bedel değil.
Niye çektirirsin insanlara bu zulmü?
Ha Melaaaaa demişler sana ha Mela...
Vallahi Mustafa Sandal’a helal olsun, iyi tutmuş kendini.
Bir de sonrasında Mela’ya destek için de bir paylaşım yaptı.
Oysa istese arkasına da büyük bir kitleyi alıp yüklenebilirdi ona.
Saygı gecesinde ‘saygısızlığa’ yaklaşan hareket yapılır mı hiç diye bir anda moralini bozardı Mela’nın.
Ben de yazarken çekiniyorum Mela mı yazayım yoksa Melaaaa mı diye.
Neyse.
Sahnede yapaylık olmaz be!
Yine Mustafa Sandal konserinde bir ‘Nikbinler’ vakası yaşandı.
Konser sonrası bazı şarkıcılar o performansı eleştirdi.
“Az önce yapay zekânın söylediği şarkıyı kendi söylüyormuş gibi yapan şarkıcı rolünde birini gördüm” dedi kimisi.
Kimisi de “Konser adı altında playback yapılan, yapay zekâ vokallerle süslenmiş şarkılardan sıkılmadık mı” diye sordu.
Haklılar aslında.
Nikbinler o meşhur “Eylülzede” şarkısıyla tanındı birçoğumuz tarafından.
Ki zaten yapay zekâ alt yapılı olduğunu ne onlar inkâr etti ne başkaları.
Ama böyle bir konsere neden onlar davet edilir?
Haydi onu geçtim, davet geldi diyelim.
Neden yapay zekâyla oluşturulmuş bir şarkının playback’i yapılır?
Bu hem dinleyiciye hem de orada sahne alıp aslanlar gibi şarkılarını söyleyen diğer sanatçılara ayıp değil midir?
Sorularım bu kadar...
Sektöre omuz veriyorlar
Sanırım ilk senesini hatırlıyorum.
Sonra üzerine koyarak devam ettiler.
TAYF Film Festivali 5’nci senesinde.
Geçen ay jüri toplandı ve ödül alacak kısa filmleri seçti.
Bu yıl, bir de yapay zekâ kategorisi var.
İşte o kategori işin rengini de değiştiriyor, sektörün geleceğine dair mesajlar da veriyor.
Çünkü yapay zekâ sinema için yeterli değildir.
Yaratıcı zekâ da mühimdir.
O ikisini birleştiren eser hangisi olacak, benim en büyük merakım bu.
Aslında 5 yıl boyunca emin adımlarla ilerleyerek geleceğin sinema diline ışık tutmak istedi TAYF ekibi.
9-12 Mayıs arasında film festivali gerçekleştirilecek.
Gala gecesinde ise ödüller sahiplerini bulacak. Gençlere, sektöre, işin ilgililerine çok anlamlı bir hareket yapıyorlar.
Kuru fasulye lobisi
Her yerde haberi vardı. Uzun yaşamın sırrı kuru fasulye diye.
Biri diyor ki: ‘Dedem çok yerdi, 100 yaşına kadar yaşadı.’ Diğeri diyor ki: ‘Ben çok yiyorum, yaşım 80.’ Oradan bir doktor çıkıyor diyor ki: ‘Haftada 3-4 yiyin, biz çok seviniriz.’
Yani işte anlık gündem maddesi bunlar. Öbür ay başka bir besin hakkında çıkacak bu iddia, geçtiğimiz aylarda başka bir besin hakkında çıkmıştır böyle bir iddia.
Bu denkleme yani bugüne kadar yapılan haberlere bakarsak her yemek ömür uzatıyor. Bence bu kuru fasulye lobisinin bir PR çalışması. Haftada 3-4 kez kuru fasulye yiyerek ömür uzamaz arkadaşlar.
Paylaş