Paylaş
İddia o ki, eski sevgililer rap’çi Canbay ile Aleyna Kalaycıoğlu’nu barıştırmak için Kars’tan İstanbul’a gelmiş.
Gece Aleyna’nın stüdyosunun önünde beklerken de saldırıya uğrayıp hayatını kaybetti.
Yine iddiaya göre, hedefte Canbay varmış ama o kurtardı kendini. Şimdi geride büyük bir acı kaldı.
Neden çocuktan yardım istersin, neden onu taa Kars’tan İstanbul’a “Bizi barıştır” diye çağırırsın, her şeyi geçtim hayatında biri olan kıza “Gel bir görüşelim” ısrarında bulunursun, neden?
Bayramdı değil mi tüm bunlar yaşanırken?
Ne bayramı yahu! Bayramı zehir oldu bir ailenin, hatta hassas kalpli olan herkesin.
Yozlaşmışlık 1
Ne güzel ilahiler dilimize dolandı dedik, ne güzel manevi duygularımızı tekrar hissetmeye başladık dedik, yine çıktı birileri ve ilahileri bile kendilerine göre ‘sözde’ yeni düzene alet etti.
TikTok doğru kullanılırsa baş tacı, yanlış kullanılırsa bir çukur.
Bir kız açmış göbeğini, giymiş dar elbiseler ve ilahiler eşliğinde dans ediyor.
Aklı başında bir kızdan bahsediyorum, yaptığı dans hareketlerinin saçmalığından bahsediyorum.
Çok üzülüyorum, o yüzden bundan bahsediyorum.
Sen dini bir ezgiyle böyle garip hareketlerle dans edip dalga geçemezsin!
Hiç utanmaları da kalmamış.
Yozlaşmışlık 2
Peki şimdi buna ne demeli? Muhtemelen sosyal medyada karşınıza çıkmıştır...
Çocuğun biri gitmiş camiye, üzerini çıkarmış, soyunmuş yani ve küfürlü bir şarkıda video çekip paylaşmış.
Camide yahu, pes!
Şimdi sen de dini değerleri hiçe sayıyorsun be çocuk.
Kafan yerinde mi değil mi bilmiyorum ama hepimizin değerine saygısızlık ediyorsun be çocuk.
Kimse de orada seni görüp ensene bir şaplak atmadı mı acaba?
“Sen ne yapıyorsun delikanlı” diye soran olmadı mı...
Gerçekten aklımızı yitireceğiz artık. Yaşı kaç bilmiyorum ama şu sosyal medyaya gelecek 15 yaş sınırı belki bir nebze ilaç olacak bize.
Bunlar akıllanmayacak, bunlar uslanmayacak belli.
Bir etkileşim uğruna camide böyle bir video çekmek hiç akla mantığa sığacak bir hareket değil.
Yozlaşıyoruz vallahi, gün geçtikçe yozlaşıyoruz.
Mantıklı
Hayatınızdaki her negatif kişi, biyolojik yaşınızı 9 ay artırıyor ve yaşam sürenizi kısaltıyormuş.
Bu açıklamayı ve araştırmayı yapan Amerikan Ulusal Bilimler Akademisi.
Uzunca bir araştırma sonucu açıklamışlar.
Sonuçta ben de buna katılıyorum.
Anlık negatiflikler olur, herkesin başına gelir.
Fakat hayatını buna odaklayan insan ne aynı masada, ne aynı mahallede ne de aynı gökyüzü altında çekilir.
Oysa pozitif, sürekli gülen, eğlenen, neşesini kaybetmeyen insanlar öyle mi! Onlar ömür uzatır.
Candır onlar can!
Sürekli of-pof yapan insan gerçekten sizin içinizi sıkıştırır ve stresiyle ömrünüzden çalar.
Yaş almasanız dahi içinizi yaşlandırır.
Davulcu versiyon 2026
Bir arkadaşım anlattı.
Sonra biri daha, bir baktım bir gün sonra başka biri daha...
Demek ki uygulama yayılmış dedim. Hatırlayanlar vardır, eskiden Ramazan davulcuları bayramda kapıları gezer, “Ben mahallenizin davulcusuyum” der ve bir bahşiş talep ederdi.
Gönülden ne koparsa tadında.
İstanbul’da bu yıl az duyduk davul sesini belki ama Anadolu’da hâlâ yaygın.
Bayramda ailesinin yanına giden bir arkadaşımın kapısına gelmiş davulcu.
O da “Yanımda nakit yok, alt katta kardeşim var, o size versin benim adıma” demiş.
Davulcu ne demiş: “Abla IBAN atayım.”
Hahaha! Nefis.
Bence pos cihazıyla gezenler de vardır.
E adamlar “Yanımda nakit yok” cevabıyla çok fazla karşılaşınca böyle bir yöntem bulmuşlar.
Bence mantıklı, bence hakları da var...
Paylaş