SAĞLIKLI YAŞAM

Vücudu rahatlatmak için - SquatGirl

Ajandalarımız ağzına kadar dolu ve bir gün bize aslayetmiyor. Stres, gündelik hayatımızın bir parçası ve vücudumuz bu stresle başaçıkabilecek şekilde tasarlanmış. Stres, bizi tetikte tuttuğu ve tehlikedenkorumamıza yardımcı olduğu için pozitif bir şey olabilir. Ancak stres süreklibir hal alırsa, vücudumuzun buna vereceği fiziksel, zihinsel ve duygusaltepkiler sağlığımız açısından zararlı olabilir. Bu yüzden hayatın zorluklarıylabaşa çıkarken arada bir rahatlamak çok önemlidir.   Bu videoda size gösterdiğimiz egzersizler sayesindevücudunuz ve zihniniz uykudan önce rahatlayacak. Üzerinize rahat bir şeylergiyin, yatağınıza ya da yoga matınıza uzanın, kendinizi vücudunuza ve nefesalış verişinize odaklayın. Vücudunuz ile uzandığınız zeminin temas ettiğinoktayı hissedin. Kaslarınıza odaklanın ve gerginliğinizi atmaya çalışın.
Ajandalarımız ağzına kadar dolu ve bir gün bize aslayetmiyor. Stres, gündelik hayatımızın bir parçası ve vücudumuz bu stresle başaçıkabilecek şekilde tasarlanmış. Stres, bizi tetikte tuttuğu ve tehlikedenkorumamıza yardımcı olduğu için pozitif bir şey olabilir. Ancak stres süreklibir hal alırsa, vücudumuzun buna vereceği fiziksel, zihinsel ve duygusaltepkiler sağlığımız açısından zararlı olabilir. Bu yüzden hayatın zorluklarıylabaşa çıkarken arada bir rahatlamak çok önemlidir.   Bu videoda size gösterdiğimiz egzersizler sayesindevücudunuz ve zihniniz uykudan önce rahatlayacak. Üzerinize rahat bir şeylergiyin, yatağınıza ya da yoga matınıza uzanın, kendinizi vücudunuza ve nefesalış verişinize odaklayın. Vücudunuz ile uzandığınız zeminin temas ettiğinoktayı hissedin. Kaslarınıza odaklanın ve gerginliğinizi atmaya çalışın.
GÜNCELLENME