EKONOMİ
Bakan Uraloğlu'ndan yeni otoyol müjdesi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu "1 Nisan'da 12 milyon kullanıcımız 5G kullanmaya başladı, bu günlerde kullanıcı sayısı 30 milyonu aştı" açıklamasını yaptı. Ayrıca Bakan Uraloğlu "320 km hızla çalışacak demiryolu projemiz ile İstanbul/Ankara arası 80 dakikaya inecek. Ankara-İstanbul güzergahındaki süper hızlı demir yolu projesine paralel Akyazı'dan Ankara'ya 276 kilometrelik otoyol çalışmalarına başladık." dedi.
GÜNCELLENME
Erdal Fernergiz
Elif Zorlu Tapan
Savaş ÖZBEY








