HABER
Ankara-Niğde Otoyolu Projesi 2020 yılında hizmete giriyor
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, toplam 330 kilometreden oluşan Ankara-Niğde Otoyolu Projesi'nde inşaat süresinin 2022 yılında bitmesinin öngörüldüğünü ancak üstlenici firmanın gerekli tedbirleri alıp kapasitesini artırarak projeyi 2020 yılı içinde hizmete almayı hedeflediğini bildirdi.
GÜNCELLENME
Prof. Dr. Ömer Faruk Karataş
Selin Irmak KAÇMAZ
Erdal Fernergiz








