Teknolojiyi kullanan ASKİ gaza bastı

Güncelleme Tarihi:

Teknolojiyi kullanan ASKİ gaza bastı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 11, 2013 00:00

ASKİ, Başkentlilerin en çok yakındıkları konulardan biri olan ‘abonelik işlemi’ süresini teknolojiyi de kullanarak 3 ile 7 dakikaya düşürdü. Genel Müdür İrfan Kaya, “Bürokratik işlemleri azaltarak zaman kaybının önüne geçtik” dedi.

Haberin Devamı

ASKİ Genel Müdürlüğü, ‘hizmet hızını artırma’ çalışmalarını tamamladı.
Teknolojinin imkanlarından üst düzeyde yararlanarak, yeni uygulamaları hayata geçirdiklerini belirten ASKİ Genel Müdürü İrfan Kaya, “İşlem sürelerimiz kısaldı. 3 ile 7 dakika içinde tüm işlemleri sonlandırıyoruz” dedi.
Özellikle Başkentlilerin en çok muzdarip oldukları ‘abonelik’ işlemleri üzerinde yoğunlaştıklarını anlatan İrfan Kaya, şunları söyledi:

AYNI GÜNDE SU SAYACI

“Bürokratik işlemleri azaltarak zaman kaybının önüne geçtik. Hızlı, kaliteli ve basitleştirilmiş işlemlerle abonelikleri en kısa sürede gerçekleştiren bir kurum haline geldik. Bürokratik işlemleri önemli ölçüde azaltan ASKİ, abone olan kişilerin su sayacını da aynı gün içerisinde takmaya başladı. Konut, işyeri ve resmi kurumlarda gerçekleştirilen abone değişiklik işlemleri ise 1 ile 5 dakika gibi kısa bir süre içinde yapılıyor.

Haberin Devamı

GÜVENCE MAKBUZU YETERLİ

Abone hesabının kapatılması, tahliye, iptal ve perakende işlemleri, sadece güvence makbuzu ile 5 dakika içerisinde yapılırken, güvence paraları da 15 dakika içinde iade ediliyor. Abonenin borç gibi çeşitli sebeplerden dolayı sökülen sayacı, ödemenin yapılmasının ardından 4 saat içerisinde abonenin tesisatına yeniden takılıyor.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!