GeriTeknoloji Netmarble, 2020 Global Mobil Oyun Yayıncı listesinde ilk 10'a girdi
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Netmarble, 2020 Global Mobil Oyun Yayıncı listesinde ilk 10'a girdi

Netmarble, 2020 Global Mobil Oyun Yayıncı listesinde ilk 10'a girdi
Abone Olgoogle-news

Netmarble, App Store ve Google Play gelir sıralaması temel alınarak App Annie tarafından hazırlanan “2020 Global Mobil Oyun Yayıncı” listesinde 6’ncı olarak listelendi. Netmarble, 2015’ten beri beş yıl boyunca ilk 10 içinde yer almayı başardı.

Netmarble, App Annie’nin “2020’nin En İyi 52 Yayıncısı” listesinde 6’ncı sırada yer aldığını duyurdu. Adaylar 2019 yılında global mobil oyun pazarında satışlarına göre seçildi.

Mobil uygulama pazarı analiz sitesi App Annie’nin yayınladığı veriye göre, Tencent, NetEase, Activision Blizzard, Supercell ve Bandai Namco’yu takip eden Netmarble, geçen yıl App Store ve Google Play’deki oyun satışları ile 6’ncı sıraya yerleşti.

“2015 App Annie En İyi 52 Yayıncı” listesinde ilk sırada yer alan Netmarble, 2019 satış sıralaması açıklaması dahil, istikrarlı bir şekilde global mobil oyun pazarında beş sene arka arkaya ilk 10 yayıncı listesinde yer almayı başardı.

“Bu yıl Netmarble markalarıyla rekabetçiliğimizi güçlendireceğiz”

Netmarble Corp Co-CEO’su Seungwon Lee: “The Seven Deadly Sins: Grand Cross, The King of Fighters ALLSTAR, KOONGYA Draw Party, BTS World ve pek çok oyunumuz global pazarda farklı oyun nitelikleriyle öne çıktı. Bu yıl A3: Still Alive, Seven Knights Revolution, Ni no Kuni: Cross Worlds ve Stone Age M (geliştirme aşamasında) gibi kendi markalarımızı baz alan yayınlarımız ile global rekabetçiliğimizi güçlendirmek konusuna odaklanacağız” dedi.

Netmarble yakın zamanda global pazarda yayınladığı mobil AAA oyunlarıyla büyük başarı elde etmeye devam ediyor. 3 Mart 2020 tarihinde 150’ye yakın ülkede yayınlanan Seven Deadly Sins: Grand Cross, bir haftada tüm dünyada üç milyon toplam indirme kaydetti. 

Microsoft'un Londra'daki dev mağazasını dolaştıkMicrosoft'un Londra'nın merkezinde bulunan üç katlı mağazası, sadece bilgisayar ve oyun konsollarının tanıtıldığı bir satış noktası olmaktan öte, bir eğitim ve deneyimleme merkezi olma özelliğiyle de dikkat çekiyor.
False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle