Teknoloji

Google çalışanları bir yıl daha evden çalışacak

Güncelleme Tarihi:

Dünyanın en büyük şirketlerinden Google, koronavirüs salgınının ABD'de görüldüğü ilk günlerde karar alarak çalışanlarını eve göndermişti. Etkinliklerini de internet üzerinden gerçekleştiren şirket, salgının devam etmesi nedeniyle evden çalışma sistemini bir yıl daha uzattı.

Google çalışanları bir yıl daha evden çalışacak
Haberin Devamı

Koronavirüs salgını, şirketlerin dijital dönüşüm süreçlerini hızlandırırken teknoloji devleri de pek çok şirketin yaptığı gibi evden çalışma sistemine bir bir geçiyor. Ancak koronavirüs salgının etkisinin halen devam etmesi şirketlerin 'home office' sistemini uzatmalarına neden oluyor. Google da bu tabloda beklendiği gibi yaptı ve evden çalışma sistemini gelecek yılın Temmuz ayına kadar uzattı, yani 1 yıl...

ABD basınında yer alan haberlere göre, Google Üst Yöneticisi Sundar Pichai konuya ilişkin şirket çalışanlarına bir e-posta gönderdi. 

Pichai, "Ofiste olması gerekmeyen görevler için küresel gönüllü evden çalışma seçeneğimizi 30 Haziran 2021'e kadar uzatıyoruz." ifadesini kullandı. 

Evden çalışma deneyimlerinden hala çok şey öğrendiklerini belirten Pichai, bu deneyimden öğrendiklerinin Google'ın gelecek çalışma yaklaşımında kullanılacağını kaydetti. 

Haberin Devamı
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Google'ın söz konusu kararının yaklaşık 200 bin tam zamanlı ve sözleşmeli çalışanın hemen hemen tamamını etkileyeceği belirtiliyor.