OluÅŸturulma Tarihi: Haziran 12, 2003 00:00
G.Saray'da yaÅŸanan
transfer krizi kulübün dünkü divan kurulu toplantısında tartışıldı. Divan kurulu üyeleri, yönetimi sert bir dille eleÅŸtirince kürsüye gelen baÅŸkan Özhan Canaydın, ‘‘3 tane süper yabancı alacağız. PaniÄŸe gerek yok’’ dedi. Canaydın şöyle devam etti: ‘‘Bizim ilk hedefimiz İspanya olacak. Bu ülkede ligler 18 Haziran'da sona eriyor. Ligin bitimi ile listemizde bulunan bütün bedelsiz futbolcular ile irtibata geçeceÄŸiz. ‘‘İşte Fatih Terim'in İspanya'daki gözdeleri: Overmars, F.De Boer, Reiziger ve Dani (Barcelona), Mostovoi (C.Vigo)... Terim'in bu isimlerin dışında Leeds United'in golcüsü Viduka için de giriÅŸimlerini hızlandıracağı ifade edildi. Â
button