Trabzonspor'da Gençlerbirliği mesaisi başladı!

Güncelleme Tarihi:

Trabzonsporda Gençlerbirliği mesaisi başladı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 10, 2026 21:13

Trabzonspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

Haberin Devamı

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde 13 Mayıs Çarşamba günü deplasmanda oynayacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'ndeki antrenmanda Beşiktaş maçında forma giyen oyuncular yenilenme çalışması gerçekleştirdi.

Diğer oyuncular ise ısınmanın ardından rondo ve dar alanda oyunla idmanı tamamladı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Bordo-mavili takım, maçın hazırlıklarına yarın devam edecek.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!