Talisca'dan penaltı açıklaması: 'Sorumluluk bana ait!'

Güncelleme Tarihi:

Taliscadan penaltı açıklaması: Sorumluluk bana ait
Oluşturulma Tarihi: Nisan 28, 2026 18:05

Anderson Talisca, Galatasaray derbisinde kaçırdığı penaltı ile ilgili açıklamada bulundu.

Haberin Devamı

Fenerbahçe'de Anderson Talisca, Galatasaray derbisinde kaçırdığı penaltı hakkında sosyal medya hesabından bir açıklama yayınladı.

Talisca'nın açıklaması şu şekilde oldu:

Penaltıyı atan benim. Sorumluluk bana ait. İşte böyle anlarda gerçek takım arkadaşlarının kim olduğunu görürsün. Penaltıyı atmamı kimse söylemedi, çünkü penaltıyı atan benim. Bu sorumluluğu ben aldım, çünkü bu benim görevim.  Eğer derbide golü atsaydım, en iyisi olurdum — daha önce birçok maçta olduğum gibi. Ama sonuçta... bu oyunun bir parçası.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Herkesin fikrine saygı duyuyorum.  Ama nasıl bir oyuncu olduğumu biliyorum — bu yüzden bu formayı giyiyorum.  Farklı pozisyonlarda oynuyorum: sağ kanat, 9 numara, 8 numara, 10 numara... ve bunu gururla yapıyorum. Tek hedefim var: kulübün şampiyon olmasına yardımcı olmak. Hiçbir şeyden, hiç kimseden saklanmam.

Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!