Mauro Icardi paylaştı: Teşekkür ederim!

Güncelleme Tarihi:

Mauro Icardi paylaştı: Teşekkür ederim
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 10, 2026 16:57

Galatasaray’ın Arjantinli golcüsü Mauro Icardi’den taraftara mesaj geldi.

Haberin Devamı

Galatasaray ile sözleşmesi sona eren Mauro Icardi, şampiyonluğun ardından sosyal medya hesabında paylaşımda bulundu.

Icardi’nin paylaşımı şu şekilde oldu:

"Üst üste geçen bu 4 yıl sadece kazanılan kupalardan ibaret değildi.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Bu 4 yıl boyunca her şeyi duydum.

Kimi zaman şişman olduğumu, kimi zaman zayıf olduğumu söylediler.

Bittiğimi, sakat olduğumu, formsuz olduğumu ya da artık eski Mauro olmadığımı söylediler.

Belki haklı olduklarını düşünenler vardır…

Ama sayılar ve istatistikler kendi adına konuşur.

Bakmanızı tavsiye ederim.

Her gün yeni bir bahane, yeni bir manşet, karalamak ve itibarsızlaştırmak için yeni bir yalan ortaya atıldı.

Ama zaman, herkesi ve her şeyi eninde sonunda hak ettiği yere koyar.

Mauro Icardi paylaştı: Teşekkür ederim

Haberin Devamı

Ve işler zorlaştığında, baskı arttığında, gerçekten sorumluluk alma zamanı geldiğinde…

Tarihi değiştirebilecek kapasiteye sahip olan sadece birkaç kişi vardır.

Bir kez daha, “yapamaz” denilen şey şampiyonluğa dönüştü.

Bir kez daha, sihirli lambadaki cin ortaya çıktı ve takımın ona en çok ihtiyaç duyduğu anda sahne aldı.

Ama her şeyden önce, teşekkür ederim.

Herkese değil…

İnancını hiç kaybetmeyenlere, destekleyenlere, yanımda olanlara ve en zor zamanlarda bile beni savunanlara teşekkür ederim.

Mauro Icardi paylaştı: Teşekkür ederim

Bu 4 yıl boyunca bana verdiğiniz sevgi, ortaya atılan bütün yalanlardan daha değerliydi.

Yeni bir neslin sevgisi kelimelerle anlatılamaz.

Ve en büyüklerin duyduğu saygı ile hayranlık da öyle kolay kazanılmaz…

Hak edilir; gerçektir ve içtendir.

Mauro Icardi paylaştı: Teşekkür ederim

Tarihimize bir kupa daha ekledik.

Çünkü her zaman söylediğim gibi…

“Galatasaray zaten büyük bir kulüptü, ama onu daha da büyük yapacağız.”

M.I “Aşkım Olayım”

Haberin Devamı

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!