Kadınlar derbisinde Fenerbahçe, Beşiktaş'ı deplasmanda devirdi!

Güncelleme Tarihi:

Kadınlar derbisinde Fenerbahçe, Beşiktaşı deplasmanda devirdi
Oluşturulma Tarihi: Mart 27, 2025 16:15

Fenerbahçe Petrol Ofisi, Kadın Futbol Süper Ligi 22. hafta maçında Beşiktaş United Payment'i deplasmanda 2-0 mağlup ederek liderliğini sürdürdü.

Haberin Devamı

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'nin 22. haftasındaki Beşiktaş United Payment, derbi maçta Fenerbahçe Petrol Ofisi'ni konuk etti.

İBB Gaziosmanpaşa Halit Kıvanç Şehir Stadı'nda oynanan mücadeleyi sarı lacivertliler 2-0 kazandı.

Fenerbahçe'ye galibiyeti getiren golleri 41. dakikada Busem Şeker ile 46. dakikada Marta Cox kaydetti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Kadınlar derbisinde Fenerbahçe, Beşiktaşı deplasmanda devirdi

Bu sonucun ardından ligdeki yenilmezlik serisini 8 maça çıkaran Fenerbahçe Petrol Ofisi, 58 puana yükseldi ve averajla liderliğini sürdürdü. Üst üste 2. yenilgisini alan Beşiktaş ise 43 puanda ve 5. sırada kaldı.

Fenerbahçe ligde gelecek hafta sahasında Vatanspor'la karşılaşacak, Beşiktaş ise Amed Sportif'e konuk olacak.

Haberin Devamı

Kadınlar derbisinde Fenerbahçe, Beşiktaşı deplasmanda devirdi

BAKMADAN GEÇME!