Gençlerbirliği, Senegalli golcü M'Baye Niang'ı transfer etti!

Güncelleme Tarihi:

Gençlerbirliği, Senegalli golcü MBaye Niangı transfer etti
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 30, 2025 19:15

Gençlerbirliği, bir dönem Adana Demirspor forması giyen Senegalli golcü M'Baye Niang ile sözleşme imzaladı

Haberin Devamı

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Senegalli forvet M'Baye Niang'ı transfer etti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre başkent ekibi, son olarak Sampdoria forması giyen 30 yaşındaki golcüyle 2 yıllık sözleşme imzaladı.

2023-2024 sezonunda Türkiye'de Adana Demirspor forması giyen M'Baye Niang, ayrıca Caen, Milan, Montpellier, Genoa, Watford, Torino, Rennes, Al Ahli, Bordeaux, Auxerre, Empoli ve Wydad takımlarında da oynadı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Senegal Milli Takımı'nda oynadığı 23 maçta 4 gol atan Niang, geçen sezon Sampdoria formasıyla 16 karşılaşmada 3 kez fileleri havalandırdı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!