Fenerbahçe, Benfica yöneticilerini ve UEFA delegesini ağırladı

Güncelleme Tarihi:

Fenerbahçe, Benfica yöneticilerini ve UEFA delegesini ağırladı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 20, 2025 15:27

Fenerbahçe, Portekiz temsilcisi Benfica ile oynayacağı UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu ilk maçı öncesi konuk takım yöneticilerini ve UEFA delegesini yemekte ağırladı.

Haberin Devamı

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un evinde gerçekleştirilen dostluk yemeğine Ali Koç’un yanı sıra; başkan vekili Sertaç Komsuoğlu, genel sekreter Burak Çağlan Kızılhan, yönetim kurulu üyelerinden Hakan Safi, Hulusi Belgü, Rıfat Perahya ve Özgür Özaktaç ile Benfica Başkanı Rui Costa, başkan yardımcısı ve yönetim kurulu üyesi Manuel Brito, genel sekreter João Salgado, yönetim kurulu üyesi Nuno Catarino, iletişim sorumlusu Bruno Dias Sá ve UEFA delegesi Peter Palencik katıldı.

Yemeğin ardından karşılıklı hediye takdiminde bulunuldu.

Fenerbahçe, Benfica yöneticilerini ve UEFA delegesini ağırladı

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!