Ederson: 'Fenerbahçe ile futbolu yeniden soluyorum!'

Güncelleme Tarihi:

Ederson: Fenerbahçe ile futbolu yeniden soluyorum
Oluşturulma Tarihi: Kasım 13, 2025 07:00

Ederson, Fenerbahçe ile şampiyonluk yaşamak istediğini söyledi.

Haberin Devamı

Fenerbahçe'nin Brezilyalı kalecisi Ederson, sarı lacivertli takımda başarılı olmak ve şampiyonluklar kazanmak istediğini açıkladı. Sambacı, Brezilya Milli Takım kampında yaptığı açıklamada F.Bahçe’yi tercih nedenini de şu sözlerle ifade etti:

MUTLU DEĞiLSEN DEV KULÜBÜN ANLAMI YOK

"Bundan önceki sezon Manchester City’den ayrılmayı denedim ama olmadı. Bu, performansımı etkiledi; beş sakatlık geçirdim ve en iyi seviyemde değildim. Manchester’dan ayrılmak ailemle birlikte aldığım karardı, kulüple konuştum. Bu değişikliğe ihtiyacım vardı. Mutlu değilseniz dev bir kulüpte olmanın anlamı yok. Bazen yeni zorluklarla karşılaşmak iyidir, yeni bir şeyler getirir. Bu değişimle birlikte futbolu yeniden soluyorum. Türkiye’de çılgınca olan o atmosferi hissediyorum. Fenerbahçe uzun zamandır ligde şampiyonluk kazanamadı, kulübü tekrar zirveye taşımayı umuyorum.”

Haberin Devamı
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!