Eczacıbaşı'nda Magdalena Stysiak ile yollar ayrıldı!

Güncelleme Tarihi:

Eczacıbaşında Magdalena Stysiak ile yollar ayrıldı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 17, 2026 15:53

Eczacıbaşı Dynavit, Magdalena Stysiak ile yolların ayrıldığını duyurdu.

Haberin Devamı

Turuncu-beyazlı kulübün sosyal medya hesaplarından konuyla ilgili yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

Avrupa İkinciliği ile tamamladığımız 2025/2026 sezonunda turuncu-beyazlı formamızı terleten Polonya’lı pasör çaprazı Magdalena Stysiak ile yollarımız ayrılmıştır. 2025/2026 sezonu boyunca takımımıza katkı ve emekleri için Magdalena Stysiak’a teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!