Güncelleme Tarihi:

Turuncu-beyazlı kulübün sosyal medya hesaplarından konuyla ilgili yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
Avrupa İkinciliği ile tamamladığımız 2025/2026 sezonunda turuncu-beyazlı formamızı terleten Polonya’lı pasör çaprazı Magdalena Stysiak ile yollarımız ayrılmıştır. 2025/2026 sezonu boyunca takımımıza katkı ve emekleri için Magdalena Stysiak’a teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.