Devlerin son 20 maçında 15 kırmızı 142 sarı kart çıktı!

Güncelleme Tarihi:

Devlerin son 20 maçında 15 kırmızı 142 sarı kart çıktı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 25, 2026 07:00

Galatasaray ile Fenerbahçe arasındaki karşılaşmalarda kartlar adeta havada uçuşuyor.

Haberin Devamı

Fenerbahçe ile Galatasaray arasındaki derbilerde son dönemde gösterilen kartların çokluğu dikkati çekiyor. 

İki takımın 18 Süper Lig, 1 Türkiye Kupası ve 1 Süper Kupa olmak üzere son 20 randevusunda hakemler, 15 kırmızı ve 142 sarı kart gösterdi. Rekabetteki son 20 maçta sarı lacivertli futbolcular 10, sarı kırmızılı oyuncular da 5 kırmızı kartla cezalandırıldı. 

Bu süreçte Galatasaray’da Younes Belhanda 2, Badou Ndiaye, Barış Alper Yılmaz ve Kerem Demirbay ise birer kırmızı kart gördü.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Fenerbahçe’de ise Roberto Soldado, Jailson, Hasan Ali Kaldırım, Deniz Türüç, Marcel Tisserand, İrfan Can Kahveci, Luan Peres, Alexander Djiku, Fred ve Mert Hakan Yandaş gördükleri kırmızı kartla takımlarını yalnız bıraktı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!