EKSTRA
MENÜ

Sofralarınızdan eksik etmemeniz gereken
4 yeşil sebze

KAYDIR6657A1DD-6E78-429E-89FB-338B6D446723Created with sketchtool.

Çoğunlukla salatalarımıza lezzet vermesi için kullandığımız yeşil sebzeler, vücut sağlığımızı korumada etkili rol oynuyor. Bu nedenle kahvaltı da dahil olmak üzere her öğünde yeşil sebzelere yer vermek gerekiyor. Sürekli tüketilmesi gereken 5 yeşilliği ve muhteşem yararlarını sizin için araştırdık.

Tere 

İçerdiği mineraller sayesinde özellikle kadın hastalıklarına iyi gelen tere, aynı zamanda kansızlığın tedavisinde de kullanılıyor. Hafif acı bir tada sahip olan tereyi tüketmekte zorlanıyorsanız meyvelerle tatlandırarak tüketebilirsiniz.

Pazı

A, V, ve K vitaminleri açısından oldukça zengin olan pazı, hazmı kolaylaştırır ve, kabızlığa iyi gelir. Bu leziz yeşilliğin sarmasını ve yemeğini yapabilir, dilerseniz salatalarda da kullanabilirsiniz.

 Maydanoz

Maydanoz, hemen hepimizin mutfağının daimi yeşilliklerinden biridir. Salatalarda, zeytinyağlı yemeklerde rahatlıkla kullanabileceğiniz maydanozu detoks içeceklerinize katabilir, atıştırmalık olarak çiğ halde de yiyebilirsiniz.

Marul

Salataların vazgeçilmez lezzetlerinden biri olan marul; lif, şeker, fosfor, kalsiyum, demir, magnezyum ve potasyum bakımından oldukça zengindir. İçeriğinde aynı zamanda A ve C vitamini bulunan bu yeşil sebzemiz, güçlü bir antioksidan olarak bilinir. Özellikle saçlara ve cilde çok iyi gelir.